گروه علمی مسئله‌محور روان‌شناسی پساکرونا تشکیل شد

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران از تأسیس و فعال شدن گروه علمی مسئله‌محور روان‌شناسی پساکرونا خبر داد.

جلیل دارا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، از تأسیس و فعال شدن گروه علمی مسئله‌محور روان‌شناسی پساکرونا خبر داد و گفت: این گروه مسئله‌محور با هدف انجام تحلیل‌های علمی و دانشگاهی مبتنی بر رویکرد روان‌شناختی در مواجهه با مسائل ایجاد شده ناشی از این ویروس، با حضور جمعی از استادان رشته‌های روان‌شناسی دانشگاه‌های تهران و سایر استان‌ها تشکیل شد.

وی ادامه داد: تشکیل تیم‌های مشاوره دانشگاهی، ارائه آخرین دستاوردهای علمی روان‌شناختی، تولید منشورات علمی آگاهی‌بخش درباره ویروس کرونا و موارد دیگری از فعالیت‌ها، از جمله اقدامات این گروه علمی مسئله‌محور خواهد بود. همچنین تدوین برنامه جامع راهبردی مقابله با چنین پدیده‌هایی که نمونه‌های قبلی آن نیز در کشورمان و جهان اتفاق افتاده، از جمله اهداف این گروه علمی است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران خاطرنشان کرد: این گروه با محوریت کانون بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبایی شکل گرفته است. در بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بیش از 20 گروه علمی مسئله‌محور با محوریت دانشگاه‌ها و با رویکرد جهادی مشغول فعالیت با هدف حل مسائل کشور در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064929

وب گردی

وب گردی