عفو و اعطای مرخصی به 7000  زندانی در استان فارس

 حجت الاسلام سید کاظم موسوی با بیان اینکه تاکنون ٧هزار و ١٠٠زندانی برحسب عفو رهبری و دستور رئیس قوه قضاییه مشمول دریافت عفو ومرخصی شده اند گفت:سه نفر از شایعه سازان فرار زندانیان استان فارس شناسایی شده اند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت الاسلام سید کاظم موسوی، رییس کل دادگستری استان فارس از عفو و مرخصی به بیش‌از 7 هزار زندانی در استان فارس خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه برحسب عفو رهبری و دستور رئیس قوه قضاییه از ابتدای اسفند تاکنون ٧هزار و ١٠٠ زندانی در فارس مشمول دریافت مرخصی وعفو شده‌اند تاکید کرد: این اقدام بر اساس تصمیم فاصله‌گذاری اجتماعی در زندان صورت گرفته است، همچنین در سال گذشته نیز ۵ هزار و٢٠٠زندانی در فارس به‌جای زندان از احکام جایگزین حبس استفاده کردند.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر فرار زندانیان زندان مرکزی شیراز در فضای مجازی گفت: تاکنون 3 نفر از شایعه‌پراکنان شناسایی شده اند.

رییس کل دادگستری استان فارس افزود: ناآرامی در زندان باوجود تجمع تعداد زیادی افراد امری طبیعی است، اما این موضوع کنترل شد و هیچ زندانی نتوانست از زندان فرار کند.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1064954

وب گردی

وب گردی