روشن: مدیرانی مثل خلیل‌زاده اشتباهی به استقلال آمده‌اند

حسن روشن، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که مدیرانی مثل اسماعیل خلیل‌زاده اشتباهی به استقلال آمده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، حسن روشندرباره شرایط استقلال و تغییر و تحولات مدیریتی در این باشگاه اظهار داشت: در یک سال گذشته مدیران زیادی آمده‌اند و رفته‌اند و باشگاه ثبات لازم را نداشته است. اگر حساب کنیم بالای 10 مدیر در باشگاه استقلال جا‌به‌جا شده‌اند.

وی افزود: احمد سعادتمند را از 20 سال پیش می‌شناسم. زمانی که شموشک نوشهر بودم ایشان رئیس تربیت بدنی تنکابن بود و با اینکه وظیفه‌ای نداشت به شموشک کمک کرد که از جمله نکات مثبت بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره استعفای برخی افراد در هیئت مدیره استقلال تصریح کرد: این رفتارها نشان می‌دهد که اعضای هیئت مدیره همدیگر را قبول ندارند و هر کسی دوست دارد با دوستان خودش کار کند. وقتی کامران منزوی عضو هیئت مدیره استقلال شد، گفتیم او از قبل در باشگاه بوده و به کارش وارد است، هر چند در گذشته سکته کرده بود. ما دیگر اعضای هیئت مدیره مثل اسماعیل خلیل‌زاده را نمی‌شناختیم و مشخص نشد هدف از حضور این افراد در استقلال چه چیزی بوده است.

روشن با بیان اینکه در یک سال گذشته افرادی که وارد هیئت مدیره شده‌اند با یکدیگر سازش نداشته‌اند، ادامه داد: زمانی که سعادتمند عضو هیئت مدیره بود به دلیل برخی مسائل قهر کرد و رفت و اکنون نوبت آقایان است که قهر کنند. در جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان به ایشان گفتم زمانی که تیمسار خسروانی مدیرعامل استقلال بود، سالی یک بار هم او را نمی‌دیدیم. باشگاه کمیته‌های مختلفی داشت و این‌طور نبود که یک نفر همه کارها را انجام دهد. امروز در باشگاه استقلال یکسری پاچه‌خواری هستند که از آمدن و رفتن مدیران خوشحال می‌شوند چون وقتی مدیر جدیدی می‌آید بیشتر می‌توانند پاچه‌نوازی کنند و بمانند!

وی در رابطه با عملکرد مدیران استقلال در یک سال گذشته تصریح کرد: یک بار خلیل‌زاده در خیابان خودش را به من معرفی کرد که اصلاً او را نشناختم و نمی‌دانستم چنین فردی در هیئت مدیره حضور دارد. به او گفتم اگر بیشتر کار کنید، بیشتر به چشم می‌آیید و ما هم خوشحال می‌شویم. فردی که در هیئت مدیره 10 میلیارد تومان پول داده است، مطمئن باشید 10 برابر آن را سود خواهد کرد. از آن طرف شنیدیم فرهاد مجیدی قصد داشت سعید رمضانی سرپرست تیم باشد و عضو هیئت مدیره گفته است چون پول دادم من باید سرپرست تعیین کنم. آیا این مدلی باشگاه را اداره می‌کنند؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال یادآور شد: مدیرانی مثل خلیل‌زاده و موسوی اشتباهی به استقلال آمده‌اند. آقایان! اگر فوتبالی نیستید حداقل خوب کار کنید. اگر خوب کار کنید مردم نمی‌گذارند که بروید، اما امروز اگر این افراد بروند مردم خوشحال می‌شوند.

کد خبر: 1064983

وب گردی

وب گردی