ادامه تعطیلی اصناف تا هفته آینده/اصناف همکاری کنند

سرپرست فرمانداری ملارد با تاکید بر ادامه تعطیلی اصناف تا هفته آینده در سطح شهرستان ملارد گفت: اصناف همچون روزهای گذشته باید همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سجاد برنجی در جلسه ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان که با حضور روسای اتحادیه های صنفی برگزار شد با قدردانی از همراهی بسیار خوب و مثال زدنی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان گفت: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونای کشور و ابلاغیه‌های وزارت کشور درخصوص تمدید تعطیلی اصناف و اعمال آن تا هفته آتی، باید این مصوبات به صورت جدی و اساسی تا موعد مقرر به اجرا در بیاید.

وی ادامه داد: از تمام کسبه خوبی که در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی کمک‌یار و همراه ما بودند، انتظار داریم نسبت به اجرای کامل آن تا اتمام وضعیت فعلی در کشور ما را یاری کنند.

سرپرست فرمانداری ملارد تاکید کرد : برای ما بسیار سخت است که این محدودیت‌ها را ایجاد کنیم اما ناچاریم، چرا که سلامتی مردم در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه همه اصناف مکلف به اجرای دستورالعمل صادر شده از سوی ستاد ملی مبارره با کرونا هستند،گفت: با اتحادیه‌های صنفی کم کار و صنوفی که به این مصوبه تمکین نکنند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065025

وب گردی

وب گردی