برنامه‌های فرهنگی غیرحضوری واحد اصفهان تشریح شد/ راه اندازی مرکز مشاوره اینترنتی در سامانه دانشگاه

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد اصفهان صمن تشریح برنامه های متنوع فرهنگی این واحد به صورت غیرحضوری گفت: در حال حاضر مرکز مشاوره اینترنتی در سامانه دانشگاه، معاونت فرهنگی و دانشجویی در بخش امور دانشجویی فعال است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سعید شریفی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در زمینه فعالیت های فرهنگی دانشگاه در دوران شیوع ویروس کرونا و با توجه عدم حضور دانشجویان در دانشگاه گفت: بحران جهانی امروز را با هر فرضی بپذیریم یک اصل بنیادین و صریح را در درون خود دارد و آن اینکه انسان با همه دستاوردهای غره آمیز خود آسیب پذیر است و می طلبد ظرفیت های درونی خودمان را بدون توجه به مرزهای قراردادی متحد کرده تا از دوران بحران های انسان ساز عبور کنیم.

وی افزود: این مسئله بیش از آنکه یک چالش پزشکی صرف باشد نشان از پیچیدگی و در هم تنیدگی مسایل جامعه به هم و وابستگی تام به فرهنگ به مثابه یک بستر دارد؛ مسئله ای که فارغ از حواشی مختلف نیازمند بررسی تخصصی است.

معاون فرهنگی دانشجویی واحد اصفهان با اشاره به این که بحث فرهنگ زمان و مکان نمی شناسد خاطر نشان کرد: شاید از حضور دانشجویان در دانشگاه محروم باشیم ولی این به معنای تعطیلی کار فرهنگی نیست و برنامه ها به زبان سایبری برگردان شده و با همکاری دانشجویان در حال برنامه ریزی و انجام است.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه هایی که به صورت متمرکز به همت معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد در نظر گرفته شد مسابقه کتابخوانی رویش است؛ که از اواسط اسفند ماه آغاز شد و تا اوایل اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد داشت. و علاقمندان به مسابقات کتابخوانی برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس: farhangi.iauec.ac.ir مراجعه کنند.

شریفی افزود: از دیگر فعالیت ها می توان به مسابقه غیرحضوری شرح نامه ۳۱ نهج البلاغه و جشنواره هنر و ادبیات دینی ویژه دانشجویان، اساتید وکارکنان محترم در رشته های مختلف پویانمایی، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی، عکس، نقاشی، داستان نویسی، نماهنگ های قرآنی، نگارگری، معرق و منبت و اشاره کرد که هر دو برنامه تا پایان فروردین ماه فرصت دارند و علاقمندان جهت کسب اطلاع و شرکت در این برنامه ها می توانند به سایت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اصفهان مراجعه نمایند.

معاون فرهنگی دانشجویی واحد اصفهان گفت: مسابقه خوشنویسی، ساخت فیلم120ثانیه ای، چالش آشپزی، چالش صدا و برنامه های متنوع دیگری نیز تدارک دیده شده که در موعد مقرر به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

شریفی با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره دانشگاه به صورت مجازی تصریح کرد: در حال حاضر مرکز مشاوره اینترنتی در سامانه دانشگاه، معاونت فرهنگی و دانشجویی در بخش امور دانشجویی فعال است و متقاضیان می توانند با مطالعه به پرسش و پاسخ های فعلی و یا درج سوال جدید، پاسخ خود را از مشاور مرتبط دریافت کنند.
انتهای پیام /

کد خبر: 1065059

وب گردی

وب گردی