مجلس باید موانع جهش تولید را بردارد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: خانه ملت باید با قوانین خود برای دولت ریل‌گذاری کند؛ همچنین با برخی اقدامات موانع افزایش و جهش تولید را نیز بردارد.

علیرضا قادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره شعار سال1399 گفت: جهش تولید باید از سوی نخبگان برای مردم تشریح و تبیین شود تا بر بستر چنین کاری گفتمان و مطالبه‌گری اجتماعی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد ایران آسیب پذیر بوده و دشمن به دنبال ضربه زدن به معیشت مردم است، گفت: راهی جز جهش تولید نداریم تا با قوی شدن اقتصاد معیشت مردم طعمه دشمنان کشور نشود.

قادری با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی نقش اساسی در جهش تولید دارد، اظهار کرد: مجلس کنونی نقش خود را به خوبی ایفا نمی‌کند. خانه ملت ماموریت بزرگی برای کشور دارد و باید با قوانین خود برای دولت ریل گذاری کند؛ همچنین با برخی اقدامات موانع افزایش و جهش تولید را نیز بردارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه کرونا بحرانی چند جانبه است، گفت: رهبر معظم انقلاب در توصیه‌ای دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا را لازم الاجرا دانستند. این ستاد باوجود هشدارهایی که داده اما دولت در حرکتی دستور به بازگشایی و راه افتادن برخی مشاغل می‌دهد. چنین اتفاقاتی نشان از مسئولیت ناپذیر بودن دولت دارد.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور تاکید کرد: سلامتی مردم اهمیت بیشتری دارد، وقتی متخصصان می گویند حضور اجتماعی مردم خوب نیست باید عواقب اجرا نشدن چنین توصیه‌ای را دولت بپذیرد.

قادری گفت: هم افزایی در روزهای اخیر بین گروهای جهادی، دانشجوها، طلاب و کادر درمان شکل گرفته بود که در مورد تقویت این عرصه از دولت انتظار بیشتری داریم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به شرایط خاص کشور در مقابله با کرونا گفت: تشکل‌های دانشجویی با حضور جهادی خود در تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و مهیا کردن وعده های غذایی نقش موثری داشته‌اند. قسمت دیگر فعالیت آن‌ها به کمک در غربال‌گری مردم و پایش سلامت آن‌ها مربوط می‌شود همچنین برخی دیگر نیز در فعالیت‌های رسانه‌ای نقش داشتند،کارهای خوبی انجام شده اما باید تقویت شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065080

وب گردی

وب گردی