بارگذاری 2700 شناسه درسی دانشجویان در سامانه الکترونیکی واحد اردبیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری روزانه کلاسهای آموزش مجازی در واحدهای استان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و واحد اردبیل با بیان اینکه براساس دستورالعمل های صادره از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کلاسهای واحدهای دانشگاه در سطح استان به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: پس از شیوع ویروس کرونا و به منظور مهار این ویروس مقرر شد تا کلاسهای دانشجویان به صورت مجازی و برخط برگزار شد و فعالیت های آموزشی واحدها تعطیل نباشد.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 700 شناسه درسی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل به سامانه واحد الکترونیکی دانشگاه انتقال داده شده است، گفت: دانشجویان می توانند به صورت مجازی و روزانه از کلاسهای آموزشی خود استفاده کنند.

رسولی با بیان اینکه 80 درصد کلاسهای دانشگاه آزاد اسلامی در سطح واحدها و مراکز استان اردبیل به صورت مجازی در حال فعالیت است، اظهار داشت: اطلاع رسانی های لازم در این خصوص به دانشجویان استان داده شده و مسئولان واحدهای دانشگاه در سطح استان به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند. همچنین شماره تماسهایی به منظور پاسخگویی و رفع مشکل دانشجویان برای شرکت در کلاسهای مجازی در اختیار آنان قرار داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: پشتیبانی قوی به صورت شبانه روزی در واحدهای استان در حال فعالیت است تا دانشجویان بدون هیچگونه مشکلی و با کیفیت بالا بتوانند از کلاسهای آموزش مجازی استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه تهدید ویروس کرونا توانسته به فرصتی برای ارتقاء توانمندی های الکترونیکی و هوشمند سازی دانشگاه تبدیل شود، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه با دارا بودن بستر خوبی از اقدامات الکترونیکی توانسته کلاسهای مجازی خود را به نحو مطلوبی برگزار کند.

رسولی افزود: پس از رفع ویروس کرونا و عادی شدن شرایط کلاسهای حضوری و عملی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جلساتی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل به منظور بهبود برگزاری کلاسهای مجازی برگزار شده، اظهار داشت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان تمام توان خود را برای برگزاری مطلوب این کلاسها به کار خواهند گرفت تا فعالیت های آموزشی دانشگاه بدون وقفه تداوم یابد.

رسولی در پایان ابراز امیدواری کرد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بتوانند کارنامه خوبی از برگزاری کلاسهای مجازی ارائه دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065084

وب گردی

وب گردی