همه چیز درباره فرودگاه شیراز

فرودگاه بین المللی شیراز دومین فرودگاه دیدنی و مجهز از نظر تجهیزات ناوبری و الکترونیکی بعد از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) است.

به گزارش گروه بازرگانی ایسکانیور، این ورودی شهر فرهنگ و شعر شیراز است. علاوه بر داشتن پروازهای داخلی، پروازهای بین المللی به ویژه به کشورهای عربی خلیج فارس نیز ارائه می‌دهد. این فرودگاه به عنوان یک فرودگاه نظامی نیز شناخته می‌شود. بنابراین اگر در این شهر زیبا گردش کنید و به دنبال بهترین پرواز به شیراز هستید ، مفیدترین نکات برای یافتن پروازها به شیراز را پیدا خواهید کرد.

درباره فرودگاه شیراز

فرودگاه بین المللی شیراز (همچنین به عنوان فرودگاه شهید دستغیب نیز شناخته می‌شود) در سال 1961 تأسیس شد. بعداً در سال 1966، این فرودگاه به عنوان یک فرودگاه بین المللی اعلام شد. با پایان یافتن برنامه توسعه فرودگاه، ظرفیت فرودگاه به 10 میلیون مسافر در سال افزایش یافت. همانطور که قبلاً ذکر شد، مجهزترین فرودگاه ایران پس از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) است. این تجهیزات شامل ناوبری و الکترونیکی است که آن را به عنوان مسافر و یک میدان هوایی نظامی تبدیل می‌کند. علاوه بر این، فرودگاه بین المللی شیراز دارای 13 مسیر است. این فرودگاه دارای دو باند جنگی است. یک خبر خوب این است که فرودگاه بین المللی شیراز این امکان را برای گرفتن ویزا در هنگام ورود (VOA) برای گردشگران و مسافرانی که از طریق این فرودگاه وارد ایران می‌شوند فراهم می‌کند. بر این اساس، اگر شما یک توریست یا یک تاجر هستید که می‌خواهید مدتی را در ایران بگذرانید، کافی است هنگام ورود با اعتبار ۲ هفته اعتبار خود را از مسئولان بخواهید. می‌توانید درباره ویزای ایران قبل از عزیمت اطلاعات به دست آورید. با خرید بلیط هواپیما می‌توانید بلیط هواپیما به شیراز را رزرو کرده و از سفر به شهر شعر و ادب و نارنج لذت برده و برای خود و خانواده‌تان خاطره‌ای عالی بسازید.

محل فرودگاه بین المللی شیراز

فرودگاه بین المللی شیراز در قسمت جنوبی شیراز واقع شده است. حدود 13 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. بنابراین، مقبره حافظ (حافظیه)، نارنجستان قوام، مسجد نصیر الملک و ارگ کریم خان حدود 20 دقیقه با فرودگاه فاصله دارند. برای رسیدن به فرودگاه می‌توانید از مترو یا تاکسی استفاده کنید.

پایانه‌ها

این فرودگاه دارای 2 ترمینال جداگانه است.

ترمینال شماره یک پروازهای داخلی را پشتیبانی می‌کند و در زمینی به مساحت 16000 متر مربع ساخته شده است. ترمینال شماره 2 به پروازهای بین المللی اختصاص یافته است. این ترمینال شامل خدماتی مانند سالن عمومی، بخش کنترل گذرنامه، بخش کنترل گمرک، سالن حمل بار، سالن ترانزیت و اطلاعات پرواز است.

همچنین لازم به ذکر است که فرودگاه شیراز خدمات CIP را ارائه می‌دهد. این شامل:

انتقال از پله‌های هواپیما به ایستگاه و بالعکس انجام معاملات از قبیل دریافت کارت پرواز تخصیص مناسب صندلی و تحویل چمدان و تجهیزات سفر میزبان مهمانان و همراهان در هنگام توقف و هر آنچه برای پرواز شما لازم است.

اگر می‌خواهید کارها را در فرودگاه شیراز به راحتی انجام دهید، می‌توانید خدمات CIP خود را از طریق فرودگاه سفارش دهید. با خرید بلیط هواپیما می‌توانید بلیط هواپیما به شیراز را رزرو کرده و از سفر به شهر شعر و ادب و نارنج لذت برده و برای خود و خانواده‌تان خاطره‌ای عالی بسازید.

فرودگاه شیراز و هواپیمایی

خطوط هوایی که به طور فعال پروازهای داخلی و بین المللی را در فرودگاه بین المللی شیراز انجام می‌دهند عبارتند از:

ماهان ایران. آسمان. قشم. تور هوایی ایران کاسپین. ATA ترکی هواپیمایی. قطر.کیش ایر

فرودگاه بین المللی شیراز در حال حاضر دارای 33 مسیر هوایی داخلی و خارجی است. مسیرهای داخلی شامل تهران ، تبریز ، مشهد ، اهواز ، اصفهان ، ساری ، نوشهر ، آبادان ، بوشهر ، بندرعباس ، کرمان ، کرمانشاه ، لارستان ، لامرد ، کیش ، لاوان ، قشم ، سیری ، ماهشهر ، خارک ، عسلویه و رشت است. در مسیرهای خارجی به کشورهایی مانند مالزی ، سوریه ، قطر ، امارات متحده عربی (دبی ، ابوظبی و شارجه) می‌رود. همچنین پروازهای روزانه پرواز از عمان به فرودگاه بین المللی شیراز وجود دارد. علاوه بر این، برای صرفه جویی در وقت گرانبهای خود از جستجوی سراسر اینترنت برای یافتن پروازهای ارزان به شیراز، با جستجوی سریع پرواز در علی بابا، بهترین معاملات پرواز را سریع و آسان خواهید یافت. با خرید بلیط هواپیما می‌توانید بلیط هواپیما به شیراز را رزرو کرده و از سفر به شهر شعر و ادب و نارنج لذت برده و برای خود و خانواده‌تان خاطره‌ای عالی بسازید.

در نزدیکی فرودگاه شیراز کجا بمانیم؟

آیا نمی‌دانید چگونه می توانید بهترین معاملات هتل در شیراز را پیدا کنید؟ خوب، خبر خوب این است که علی بابا معاملات ارزان هتل و همچنین هتل‌های لوکس در شیراز را توصیه می‌کند. شما می‌توانید گزینه‌های مختلفی را برای اقامت در نزدیکی فرودگاه شیراز اعم از هتل‌های مجلل، سنتی یا خوب با هزینه کم، هتل زندیه، هتل آریو برزن، خانه سنتی پنج دری و هتل ارم برای ذکر چند مورد داشته باشید. با جستجوی ارزان‌ترین هتل ها در شیراز و هتل لوکس در شیراز می‌توانید طبق سلیقه و بودجه و امکانات خود به رزرو هتل بپردازید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065101

وب گردی

وب گردی