مردم را به خاطر تعارض‌های مدیریتی سرزنش نکنیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکل این که چه کسی سرکار برود یا خیر در سطوح مدیریتی وجود دارد و به مردم ربطی ندارد و نباید مردم را سرزنش کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، الهام فخاری در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در سال ۹۹ در تذکری ضمن تسلیت به خانواده درگذشتگان بیماری کرونا گفت: این بیماری خانواده‌های بسیاری را عزادار کرد و مردم تجربه‌ای بسیار متفاوت از تنهایی را در بیمارستان‌ها و در سوگ عزیزان خود تجربه می‌کنند.

وی ادامه داد: از مردم ایران تقدیر و سپاسگزاری می‌کنم و به مسئولان هشدار می‌دهم که آنقدر مردم را سرزنش نکنید. تناقض‌ها و تعارض‌هایی که به دلیل فشار کاری و تحریم در کشور جاری است را مردم با صبوری، شوخی و طنز و گفت و گو از آن عبور می‌کنند و این منصفانه نیست که مسئولان کشور دائماً مردم را سرزنش کنند.

اگر تضاد و تعارضی در کشور موجود است حق سرزنش مردم را نداریم تکلیف اینکه چه کسانی سر کار بروند یا نه و چه جاهایی تعطیل است یا خیر به دلیل مشکلی است که در سطوح مدیریتی وجود دارد

فخاری با تاکید بر اینکه اگر تضاد و تعارضی در کشور موجود است حق سرزنش مردم را نداریم گفت: تکلیف اینکه چه کسانی سر کار بروند یا نه و چه جاهایی تعطیل است یا خیر به دلیل مشکلی است که در سطوح مدیریتی وجود دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در ادامه تذکری به مدیریت بحران کرونا و تقاضای اصلاح مدیریت‌ها مطرح کرد و گفت: نقش شورا در ستادهای مدیریت بحران کرونا باید جدی تر دیده شود چرا که شورا معتمد مردم است و این ظرفیت و سرمایه نباید نادیده گرفته شود و می‌تواند جریان تصمیم‌گیری را بهتر کند.

فخاری در تذکری به شهردار تهران در خصوص پیگیری و مطالبه سهم شهرداری از بودجه‌های ملی و استانی گفت: با توجه به حضور شهردار در دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا باید حضور موثرتری به ویژه برای جذب منابع و جبران هزینه‌ها و تأمین نیازهای مدیریت شهری داشته باشند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: از آنجایی که مصوبات این شورا در حکم مصوبه شورای امنیت ملی بوده و از اعتبار قانونی برخوردار است بدین وسیله متذکر می‌شوم سهم شهرداری پایتخت از منابع از طریق طرح موضوع در ستاد تعیین و تخصیص یابد.

وی گفت: تغییرات، مسائل بودجه‌ای مالی بسیار سنگینی را به شهر تحمیل خواهد کرد و با توجه به حضور شهردار در جلسات دولت باید در جهت تأمین بخشی از نیاز از محل بودجه ملی محقق شود.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1065176

وب گردی

وب گردی