شرکت یونایتد ایرلاینز آمریکا، پرواز به نیویورک را به یک دهم کاهش می‌دهد

شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز آمریکا اعلام کرد: با توجه به وخامت شیوع ویروس کرونا در ایالت نیویورک آمریکا پروازها به فرودگاه‌های شهر نیویورک را به یک دهم کاهش خواهد داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز و به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز آمریکا، اعلام کرد: از امروز پروازهای با مبدا یا مقصد دو فرودگاه شهر نیویورک را از روزانه 157 پرواز به تنها 17 پرواز کاهش خواهد داد.

گرگ هارت، مدیر عملیات شرکت یونایتد، گفت:‌ ما فکر می‌کنیم که یونایتد ایرلاینز، باید در این شرایط بحرانی به ارائه خدمات حیاتی خود ادامه دهد.

حریم هوایی دو فرودگاه نیوآرک و لاگوآردیا نیویورک، از جمله شلوغ‌ترین آسمان‌های جهان به شمار می‌رود و ما مسئولیت داریم که افراد و کالاها را به جایی که باید باشند، منتقل کنیم.

این شرکت همچنین اعلام کرده است چه کارمندان بر سر کار باشند و یا در مناطق شیوع کرونا خانه نشین شده باشند، حقوق و مزایای آنها را پرداخت خواهد کرد.

این کاهش پروازها با مقصد و مبدا نیویورک حداقل برای سه هفته ادامه خواهد داشت.

ایالت نیویورک از جمله مناطقی در آمریکاست که بیشترین شیوع ویروس کرونا را شاهد بوده است.

تعداد قربانیان ابتلا به کرونا در این ایالت از مرز 3500 نفر گذشته و در واقع 40 درصد از کل کسانی که به خاطر کرونا در آمریکا جان خود را از دست داده‌اند، ساکن این ایالت بوده‌اند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1065211

وب گردی

وب گردی