جهان اکنون بهای دروغ گویی های غرب را می پردازد

معاون پیشین وزارت خزانه داری آمریکا با زیر سئوال بردن بخش های مختلف بهداشتی این کشور،غرب را به فقدان رهبری در مهار بحران های جهانی چون ویروس کووید -19 متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «پل کرگ رابرتس» معاون پیشین وزارت خزانه داری آمریکا در مطلبی غرب را به فقدان رهبری در مهار بحران های جهانی چون ویروس کووید -19 متهم کرد.

رابرتس در بخشی از این مطلب نوشته است، در صورت لغو دستور ماندن در منازل، نیاز به آزمایش سریعتر تشخیص ابتلای مردم به ویروس کروناست. دستور عدم ادامه حضور مردم در منازل در فقدان آزمایشهای ضروری، خطر شیوع دوباره کرونا را در بردارد.

پل کرگ رابرتس در بخش دیگر این مطلب نوشت، سئوال این است که اینک سازمان جهانی بهداشت، موسسه ملی سلامت آمریکا، مراکز مدیریت و پیشگیری بیماری آمریکا و دیگر مقامات ارشد و روسا کجا هستند؟ چرا رهبری جهان غرب سه ماه وقت تلف کرد؟ آیا تاریخ تاکنون شکستی بدتر و کاملتر از این نوع رهبری را تجربه کرده است؟

این مقام اسبق آمریکایی در خاتمه نوشت: «باید گفت که رهبری وجود ندارد زیرا غرب برای خدمت به منافع خودخواهانه شخصی با برنامه های نامساعد برای عموم مردم سازمان یافته است مردم دروغ را پذیرفته اند و ما اکنون بهای آن را می پردازیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1065232

وب گردی

وب گردی