آزمایش کرونای 72 نظامی آمریکا در کره جنوبی مثبت اعلام شد

کره جنوبی از ابتلای 72 نظامی آمریکا مستقر در این کشور به ویروس کشنده کرونا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، آزمایش کرونای 72 نظامی آمریکا مستقر در کره جنوبی مثبت اعلام شد.

به نوشته روزنامه «کره هرالد» در حالی که یک آزمایشگاه در «سئول» پایتخت کره جنوبی آزمایش کرونای 72 نظامی آمریکا مستقر در این کشور را مثبت اعلام کرده، اما آمریکا مدعی است این نیروها در مکان دیگری خارج از کره جنوبی به این ویروس مبتلا شده اند.

به نوشته این روزنامه، مقامات شهر «پیونگ تائک» آمریکا را بابت ارائه جزئیات بیشتر از نظامیان خود تحت فشار گذاشته اند، اما مقامات آمریکایی مدعی هستند این نظامیان در خارج از این کشور به این ویروس مبتلا شده اند. در نمونه های ارسالی از سوی بیمارستان نظامیان آمریکا در پایگاه نظامی در پیونگ تائگ، به نام این پرسنل نیز اشاره نشده است.

مقامات پیونگ تائک به دنبال انجام آزمایش کرونا از تمام شهروندان آمریکایی مستقر در پایگاههای نظامی ایالات متحده در کره جنوبی هستند و طرف آمریکایی نیز اعلام کرده که در حال بررسی این تقاضاست.

وزارت دفاع آمریکا در روزهای گذشته اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در میان نظامیان آمریکایی در سرتاسر جهان طی چند روز گذشته تقریبا دو برابر شده و به 569 نفر رسیده است. پنتاگون اعلام کرد که با احتساب تعداد نظامیان آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا، مجموع مبتلایان به این ویروس در میان کارمندان و نظامیان پنتاگون به دست کم 1087 نفر رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065237

وب گردی

وب گردی