زالی به بهشت می‌رود/ شورای شهری‌ها به دنبال کسب حق رای در ستاد کرونا

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از حضور رئیس ستاد کرونای پایتخت در صحن شورا خبر داد و گفت: کسب حق رای نماینده شورا در ستاد کرونا برای پیگیری مطالبات مردم ضرورت دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، در مورد موضوع اصلاح ساختار در شهرداری گفت: به دلیل شیوع کرونا بسیاری از مسائل در شهرداری تحت تاثیر قرار گرفته است و اجرای آن با تاخیر همراه شده است. البته در جلسه بعدی شورای شهر مباحثی در مورد اصلاح ساختار خواهیم داشت.

وی در مورد موضوع انتصاب مدیران در شهرداری و اینکه معاون شهردار اعلام کرده بود این مدیران تنها با حکم سرپرستی تا سه ماه می‌توانند فعالیت کنند، گفت: این موضوع برای شرایط عادی نه بحران بود. در حال حاضر بسیاری از مصوبه‌ها به صورت جزیی به دلیل کرونا قابلیت اجرایی ندارند.البته حکم برخی از مدیران توسط شهردار نهایی شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در ادامه از حضور علیرضا زالی رئیس ستاد کرونای تهران طی روز آینده در صحن شورای شهر در خیابان بهشت خبر داد و گفت: گزارشی از موضوع کرونا و مجموع اقدامات انجام گرفته طی روز آینده توسط وی اعلام می‌شود و ما در تلاش هستیم که اعضای شورای شهر در ستاد کرونا حضور و حق رای داشته باشند.

نژادبهرام گفت: در حال حاضر هر چند که محسن هاشمی رئیس شورای شهر در جلسات ستاد کرونای تهران شرکت می‌کند و از ایشان دعوت می‌شود ولی حق رای ندارد که امیدواریم اقدامات لازم جهت رفع این مشکل در راستای تحقق پیگیری مطالبات شهروندان انجام گیرد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1065274

وب گردی

وب گردی