دوره‌های مجازی تدوین لوایح و بررسی پرونده‌های حقوقی برگزار می‌شود

مدیر مدرسه مهارتی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: به دنبال این هستیم تا برخی از کلاس‌ها و دوره‌‌ها به جز بازسازی دادگاه را به صورت مجازی برگزار کنیم؛ کلاس‌های دوره‌های تدوین لوایح و بررسی پرونده‌ها را می‌توان به صورت آنلاین برگزار کرد.

زهرا داور در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره آموزش مجازی دانشجویان گفت: در حال برنامه ریزی برای برگزاری کلاس ها به صورت مجازی هستیم ولی هنوز تصمیم نهایی در این خصوص گرفته نشده است.

او با بیان این که برگزاری کلاس های مدرسه مهارتی حقوق به تعویق افتاده است، ادامه داد: با توجه به این که بازسازی دادگاه ها در این مدرسه حتما باید حضوری باشد فعلا این کلاس ها برگزار نمی شود. هدف‌مان این است افرادی که از دانشگاه در رشته حقوق فارغ‌التحصیل می‌شوند، بتوانند وارد بازار کار حقوق شوند؛ اما ورود به بازار کار نیاز به مهارت‌هایی دارد که این مهارت توسط مدرسه به افراد آموزش داده می‌شود. بنابراین آموزش این مهارت ها به صورت غیر حضوری امکان پذیر نبود و به ناچار فعلا برگزاری کلاس ها به تعویق افتاده است.

مدیر مدرسه مهارتی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب تاکید کرد: البته به دنبال راهکاری در این خصوص هستیم و به محض این که به نتیجه برسیم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

او در ادامه تصریح کرد: برخی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال الگوگیری از مدرسه عالی مهارتی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هستند و بعد از شکست کرونا جلساتی با این واحدها در این خصوص برگزار کرده و تجربیات خود را در اختیار آن ها قرار خواهیم داد.

داور با بیان این که به محض پایان شیوع کرونا ثبت نام مهارت آموزان مدرسه مهارتی حقوق آغاز خواهد شد، گفت: فعلا به دنبال این هستیم تا برخی از کلاس ها و دوره ها به جز بازسازی دادگاه را به صورت مجازی برگزار کنیم. به طور مثال کلاس های دوره های تدوین لوایح و بررسی پرونده ها را می‌توان به صورت آنلاین برگزار کرد.

او در خصوص برگزاری دادگاه‌های مجازی تشریح کرد: دادگاه‌های مجازی توسط مهارت آموزانی که در این دوره‌ها ثبت نام می‌کنند، بازسازی و اجرا می‌شود؛ بنابراین نیاز به حضور مهارت آموزان و نقش‌آفرینی آن ها هستیم؛ اما برای بقیه دروس مثل بررسی مسائل حقوقی به محض فراهم شدن زیرساخت ها آموزش مجازی خود را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065281

وب گردی

وب گردی