کمک  8 میلیارد ریالی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برای مقابله با کرونا 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تاکنون بیش از ۸ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده که بالاترین کمک‌ها توسط استادان بسیجی واحد سمنان به ارزش حدود ۳ میلیارد ریال است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمود هاشمی درباره فعالیت استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در مبارزه با کرونا اظهار کرد: از اسفند ماه تاکنون بیش از ۱۰۰ گروه جهادی استادی در زمینه‌های مختلف برای مقابله با ویروس منحوس کرونا فعالیت داشتند.

وی افزود: استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در کنار تولید مواد ضدعفونی و ملزومات مراقبتی و بهداشتی در سطح واحدهای دانشگاهی، کمک به پویش جنبش استادی ایران در حمایت از کسب و کارهای مستضعفان کمیته امداد را با دغدغه پیگیری و دنبال می‌کنند و الحمد لله کمک‌های مناسبی صورت گرفته است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از تهیه ۱۰۰ هزار انواع ماسک، لباس‌های بیمارستانی، انواع بادگیر و کاور ،عینک پزشکی، انواع میوه و آبمیوه توسط استادان بسیجی و خیر دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: الحمد الله کمک‌های بسیار خوبی به مراکز درمانی و بیماران‌ کرونایی انجام شده که قابل ستایش ماست و این مهم ادامه خواهد داشت.

هاشمی ضمن تقدیر از کانون‌های بسیج اساتید و استادان جهادی و انقلابی عنوان کرد: از ابتدای شروع بیماری کرونا در کشور، تاکنون بیش از ۸ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده که بالاترین کمک‌ها توسط استادان بسیجی واحد سمنان به ارزش حدود ۳ میلیارد ریال است.

رئیس دبیرخانه گام دوم انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: استادان بسیجی تا شکست کامل کرونا در کنار مردم و مسئولان خواهند بود و به رسالت خود عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065305

وب گردی

وب گردی