استفاده حداکثری از فضای مجازی به منظور ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بر استفاده حداکثری از فضای مجازی به منظور ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جلسه دیدار نوروزی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مدیران کل حوزه های فرهنگی، دانشجویی، ورزش و تشکل های دانشجویی حضور داشتند، گفت: گزارشی از اقدامات ورزشی، دانشجویی، فرهنگی و تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان در سال گذشته و به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا در این جلسه ارائه شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا تمام حوزه های معاونت فرهنگی و دانشجویی به صورت شبانه روزی و در فضای مجازی برای ارائه خدمت به دانشجویان در حال فعالیت بوده اند، گفت: در این جلسه مقرر شد تا فعالیت ها و برنامه های جدیدی به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و با کیفیت بالا به دانشجویان در فضای مجازی ارائه شود.

کلانتری خاطرنشان کرد: در این جلسه بر استفاده حداکثری از فضای مجازی تأکید شد، چرا که در شرایط خاص حاکم در کشور به علت شیوع ویروس کرونا لازم و ضروری است تا با استفاده از فضای مجازی ارتباط بین واحدها، ستاد، معاونت ها و مدیران کل و دانشجویان در فضای مجازی انجام شود.

وی افزود: فعالیت های انجام شده در فضای مجازی توسط اداره کل های دانشجویی، فرهنگی، ورزش و تشکل ها بزودی انعکاس داده خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه برنامه های معاونت فرهنگی و دانشجویی در سال جدید ارائه و مقرر شد که اقدامات لازم برای استفاده دانشجویان از فضای مجازی صورت گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065312

وب گردی

وب گردی