لزوم ارائه خدمات دانشجویی با کیفیت بیشتر در دوران تعطیلی دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان ارائه خدمات باکیفیت دانشجویی را نخستین اولویت دانشگاه در سال جدید تلقی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بندرعباس، احسان کامرانی در اولین جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس که ظهر امروز برگزار شد با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای همه هموطنان ایرانی خواستار حرکت منسجم تر و بهتر دانشگاه ها برای رسیدن به توسعه پایدار در ادامه منویات مقام معظم رهبری با نام گذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید» شد و اظهار کرد: تحقق شعار رونق تولید ادامه و تکمیل فرمایشات رهبری معظم در سال‌های پیشین است که امسال نیز باید با مد نظر قرار دادن آن تاکیدات و حرکت در مسیر نوین جهش تولید،سالی بهتر از سالهای گذشته رقم بزنیم.

وی امسال را یک سال خاص با توجه به شیوع ویروس کرونا دانست و خواستار همکاری بیشتر در زمینه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی شد و گفت: تنها راه عبور از وضعیت این بیماری همه گیر در جهان، رعایت تاکیدات بهداشتی وزارت بهداشت و درمان در کنار کادر پزشکی و پرستاری است که می توان بر وضعیت پیش آمده فائق آمد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تاکید بر فراهم کردن فضای مناسب بهداشتی در دانشگاه با آغاز شروع به کار کارکنان برای انجام خدمات به دانشجویان شد و افزود: با حضور کارکنان در محل کار باید خرید مواد لازم برای گندزدایی و ضدعفونی اماکن مورد تردد و اتاق های کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به طور روزانه و مستمر زیر نظر معاونت پزشکی استان انجام شود تا کارکنان حاضر در محل کار از نگرانی و استرس ویروس کووید 19 در امان باشند.

احسانی با قدردانی از همه همکاران فعال در آموزش مجازی دانشگاه به صورت بر خط، خواستار استمرار این کلاس ها با انسجام بهتر در کنار نظم و کیفیت بیشتر شد و بیان کرد: تا گذر از شرایط فعلی، باید خدمات دانشجویی توسط همه بخش های واحدها و مراکز دانشگاه آزاد استان به طور منظم ارائه و پاسخگویی به دانشجو جهت مرتفع نمودن مشگلات آنان در اولویت قرار گیرد و تمام جزوات آموزشی و مطالب ارائه شده در کلاس های مجازی باید در دسترس و اختیار دانشجو قرار گیرد و کلاس‌های تشکیل نشده باید وارد چرخه عملیاتی شود و همه باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان خواستار توجه بیشتر به تولید علم و حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل نو شد و گفت: توجه به گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان به خصوص تولید مواد بهداشتی در حوزه معاونت علوم پزشکی اکنون از اهمیت بالایی برخوردار است. با شیوع کرونا در جامعه متوجه شدیم که باید در تولید کالاهای پزشکی از جمله مواد ضد عفونی کننده و... سرمایه گذاری بیشتری در این بخش صورت گیرد.

کامرانی با تاکید بر وحدت رویه و تشریک مساعی در استمرار بخشیدن به اهداف کلان دانشگاه، از همه استادان، کارکنان و دانشجویان خواست تا پیشنهادات و راهکارهای علمی و عملی خود را برای پیشرفت بیشتر در حوزه های تولید علم و فناوری به دفتر اینجانب ارائه کنند تا به طور دقیق مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065325

وب گردی

وب گردی