بی‌میلی برخی پیشکسوتان استقلال برای ورودبه پست‌های مدیریتی باشگاه

در روزهای اخیر نام برخی از پیشکسوتان استقلال برای تصدی معاونت‌های این باشگاه مطرح شد که این اخبار از سوی باشگاه و خود پیشکسوتان رد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، بعد از انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، بحث تغییرات در چارت مدیریتی این باشگاه صورت گرفت و طبیعی است که مدیرعامل جدید هم تمایل داشته باشد معاونین و روسای کمیته‌های باشگاه را با نظر و صلاحدید خود انتخاب نماید.

در همین رابطه نام چند پیشکسوت باشگاه استقلال به عنوان گزینه‌های معاونت ها مطرح شد که رسانه رسمی باشگاه این اخبار را مورد تایید قرار نداد. در پی آن برخی از پیشکسوتان هم از مطرح شدن نامشان اظهار بی اطلاعی کرده و حتی عدم تمایلشان را برای احراز این پست ها اعلام داشتند.

پیگیری ها در این خصوص مشخص کرد اغلب نفراتی که نامشان به عنوان گزینه‌های معاونت باشگاه مطرح شد، تمایلی برای ورود به عرصه مدیریت ندارند و ترجیح می‌دهند همچنان به کار مربیگری مشغول باشند. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی در باشگاه استقلال روی خواهد داد نام چه افرادی به عنوان معاونین جدید احمد سعادتمند مطرح خواهد شد.

کد خبر: 1065329

وب گردی

وب گردی