قربانیان کرونا در سرزمین‌های اشغالی به ۵۳ نفر رسید

مقامات رژیم صهیونیستی از مرگ ۲ نفر دیگر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند تا مجموع قربانیان کرونا به ۵۳ نفر برسد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، مقامات بهداشت و درمان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دو نفر دیگر به قربانیان ویروس کرونا افزوده شد تا مجموع قربانیان کرونا در سرزمین‌های اشغالی به ۵۳ نفر برسد.

از سوی دیگر تعداد مبتلایان به کرونا در فلسطین اشغالی همچنان سیر صعودی دارد و بر اساس آخرین آمار بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ نفر در سرزمین‌های اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

گزارش محرمانه‌ای در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز به دلیل کمبود تجهیزات مقابله با ویروس کرونا، مجبور به تغییر کاربری کارخانه موشک‌سازی به کارگاه تولید دستگاه تنفسی شد. (جزئیات بیشتر).

روزنامه «جروزالم‌پست» گزارش داده بود که به دلیل کمبود دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات اولیه مقابله با ویروس کرونا از جمله ماسک و دستکش، سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) برای تهیه آن‌ها به سراغ کشور‌هایی که با تل‌آویو رابطه دیپلماتیک رسمی ندارند از جمله کشور‌های عربی رفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065357

وب گردی

وب گردی