مردم ایران و عراق توطئه‌های آمریکا را خنثی می‌کنند

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد زاهدان گفت: ملت‌های ایران و عراق با هوشیاری و حفظ وحدت، توطئه‌ها و تحرکات شوم آمریکا در منطقه را خنثی می‌کنند.

رضا جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه حضور نظامیان آمریکا در عراق یک برنامه بلند مدت است، گفت:
عصبانیت آمریکایی‌ها از نابودی داعش در منطقه توسط نیروهای مقاومت به رهبری ایران یکی از علت‌های تحرکات مشکوک اخیر آمریکا در عراق است.
رئیس شورای جهادی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: آمریکا بر دولتمردان عراق فشار وارد می‌کند تا افرادی با تفکرات آمریکایی و ضد مقاومت در راس امور این کشور قرار بگیرند و جبهه مقاومت مردمی ضعیف شود.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف آمریکا در عراق، تفرقه انداختن بین اقوام و مذاهب است، گفت: آمریکا با ایجاد اختلاف‌های قومی و مذهبی در منطقه به دنبال نابودی کامل جریان مقاومت است که البته این آرزو را به گور می‌برد.
جعفری با تاکید بر حفظ وحدت بین مسلمانان اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین آیاتی که درباره مقابله و مبارزه با استعمار آمریکا وجود دارد، آیه ۱۰۳ سوره آل عمران است که خداوند متعال می‌فرمایند: وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا. برای مقابله با استعمار غرب باید وحدت را حفظ و به ریسمان الهی چنگ زد.
مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان عنوان کرد: آمریکایی‌ها، اسرائیل و تمام استعمارگران و زورگویان توخالی بدانند، اگر بخواهند به این رفتارهای مشکوک و به اهداف شوم خود در منطقه ادامه دهند، مردم ایران و عراق با هوشمندی کامل و با درایت مقام معظم رهبری تمام داشته‌ها و هیبت پوشالی آنها به آتش کشیده خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جهادگران و دانشجویان آزادی‌خواه سراسر منطقه و جهان اسلام یقینا مقابل این حضور استعمارگرانه آمریکا در منطقه خواهند ایستاد. ما دانشجویان و جهادگران کشور نیز تا آخرین قطره خون خود بر آرمان‌های انقلاب می مانیم و راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام/
کد خبر: 1065364

وب گردی

وب گردی