یک میلیون و دویست‌هزار خدمت آزمایشگاهی ارائه شد

ارائه بیش از یک میلیون و دویست هزار خدمت آزمایشگاهی آماری است که توسط مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام شده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: عضویت بیش از 550 مجموعه آزمایشگاهی در شبکه یکی از اتفاقاتی است که به روند توسعه ارائه خدمات کمک کرده است. خدماتی که سلامتی جامعه را هدف گرفته است و بخش اعظمی از آن توسط شرکت‌های خصوصی ارائه می‌شود.

رضا اسدی‌فرد یادآور شد: شبکه کار خود را در ابتدا با اعضایی از بخش دولتی آغاز کرد؛ اما توانستیم در طی این 15 سال، بخش خصوصی را هم به مشارکت در این کار ترغیب کنیم. بر همین اساس هم امروز مدعی هستیم که بیشتر خدمات آزمایشگاهی توسط بخش خصوصی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به این نکته گفت: برای ارائه خدمات آزمایشگاهی به مشتریان خود از 12 هزار دستگاه که در شبکه فناوری‌های راهبردی به اشتراک گذاشته شده بود، بهره بردیم.

اسدی فرد با اشاره به نام‌گذاری سال 99 به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: امسال قصد داریم مزایای خوب و یارانه ویژه‌ای برای محققان پسادکتری در نظر بگیریم و برای حمایت از محققان در مقطع کارشناسی ارشد نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065387

وب گردی

وب گردی