توزیع هزار و 500 ماسک و 2 هزار دستکش در مناطق محروم تهران

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: دانشجویان بسیجی واحد تهران غرب حدود هزار و 500 ماسک و 2هزار دستکش را در قالب پک‌های بهداشتی تهیه و در مناطق جنوبی و محروم استان تهران توزیع کردند.

احسان خدابنده‌لو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های بسیج دانشجویی واحد تهران غرب در حوزه مبارزه با کرونا گفت: فعالیت‌های بسیج دانشجویی تهران غرب در همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا، با حمایت‌های دانشجویان و برخی از خیرین آغاز شد که تا بدین لحظه ادامه دارد.

وی افزود: دانشجویان بسیجی واحد تهران غرب حدود هزار و 500 ماسک و 2هزار دستکش را در قالب پک‌های بهداشتی تهیه و در مناطق جنوبی و محروم استان تهران توزیع کردند. این اقدام با همکاری هلال احمر و بیمارستان شهدای هفتم تیر صورت گرفت.

خدابنده‌لو ادامه داد: این اقدام بسیج دانشجویی واحد تهران غرب به مناسبت میلاد امام سجاد(ع) و با حمایت جمعی از دانشجویان و همچنین حمایت‌های برخی از خیرین در خارج از دانشگاه صورت گرفت که مورد استقبال ساکنان مناطق جنوبی تهران واقع شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تصریح کرد: در حال حاضر واحد خواهران نیز فعالیت‌های خوبی را در حوزه دوخت ماسک در منازل خود انجام می‌دهند؛ بسیج دانشجویی در روزهای آینده، برنامه‌های دیگری خواهد داشت که در صورت رسیدن به جمع بندی نهایی، اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به تامین بودجه فعالیت‌های جهادی بسیج دانشجویی واحد تهران غرب گفت: تمامی منابع مالی این فعالیت‌ها از طریق کمک‌های مردمی و خیرین خارج از دانشگاه تامین می‌شود و دانشگاه تا‌کنون هیچ‌گونه حمایت مالی و غیرمالی را از ما نداشته است؛ حتی کلیپ ساخته شده توسط بچه‌های بسیج درباره این فعالیت‌ها ساخته شده بود، روی سایت اصلی دانشگاه قرار نگرفت.

خدابنده‌لو در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولان دانشگاه ارتباط چندان خوبی با بسیج دانشجویی ندارند و به همین دلیل، از فعالیت‌های آن ها در حوزه‌های مختلف، هیچ گونه حمایتی نداشته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065396

وب گردی

وب گردی