دزد باغ‌های منطقه لواسانات دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات از دستگیری سارق اماکن خصوصی و باغات منطقه لواسانات خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرگرد حسن الهی گفت: در پی افزایش پرونده‌های سرقت از اماکن خصوصی به ویژه باغ‌های منطقه لواسانات تیم ویژه ای از مأموران برای دستگیری عامل و یا عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل‌های سرقت و بررسی دوربین‌های مداربسته خیلی زود سارق جوانی که از توابع افغان است شناسایی کردند و در ادامه مخفیگاه وی را شناسایی و با هماهنگی‌های مقام قضائی دستگیری متهم کلید زده شد.

رئیس کلانتری لواسانات گفت: مراقبت‌ها پلیسی ادامه داشت تا اینکه مأموران ظهر روز دوشنبه هجدهم فروردین ماه در یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۲۱ قلم از اموال سرقتی کشف و متهم برای تحقیقات به کلانتری انتقال یافت.

این مقام پلیس تصریح کرد: متهم در اعترافاتش به ۵ فقره سرقت از باغ‌ها در منطقه لواسانات اعتراف کرد که در همین راستا ۴ تن از شاکیان شناسایی شدند.

سرگرد الهی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065483

وب گردی

وب گردی