قطع ارتباط اسکوچیچ با بازیکنان تیم ملی!/چراغ سبز مالک ناپولی به جذب سردار آزمون/ شایعه عجیب در مورد ۳ ستاره فوتبال ایران

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

فعال شدن گزینه ویژه قرارداد مجید حسینی با ترابزون‌اسپور

باشگاه ترابزون‌اسپور با توجه به رضایت از عملکرد مجید حسینی و درخواست کادر فنی، برای فعال کردن گزینه ویژه قرارداد اولیه این بازیکن خط دفاعی اقدام کرد. در قرارداد مجید حسینی با ترابزون‌اسپور گزینه تمدید یک ساله وجود دارد که پس از پایان فصل جاری سوپرلیگ ترکیه به صورت خودکار اجرایی خواهد شد.

تیم ترابزون‌اسپور با در اختیار داشتن سیدمجید حسینی صدرنشین جدول رده‌بندی سوپرلیگ ترکیه است. این رقابت‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

قطع ارتباط اسکوچیچ با بازیکنان تیم ملی!

علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرورزشی چیزی را گفت که برای همه در تیم ملی ثابت شد. او از این گفت که در دوران کی‌روش وقتی بازیکنی حتی سرما می‌خورد، او اجازه نمی‌داد این بازیکن در رده باشگاهی بازی کند. کفاشیان تأکید داشت کارلوس لحظه به لحظه بازیکنان تیم ملی را زیر نظر می‌گرفت و به خاطر همین بچه‌ها اینقدر او را دوست داشتند. رئیس فدراسیون در تکمیل این حرف‌هایش می‌گوید: «فکر می‌کنید چرا بازیکنان سرشان را به خاطر کی‌روش می‌دادند؟ بس که آن‌ها برایش اهمیت داشتند و مدام پیگیرشان بود. یادم هست ۸ ماه به او حقوق نداده بودیم. جلسه‌ای درباره مسائل مالی گذاشتیم و فکر کردم می‌خواهد بگوید پولم را بدهید ولی دیدم قبل از هر چیز گفت چرا پاداش بازیکنان را نمی‌دهید؟ باید پولشان را بدهید. این‌ها زحمت می‌کشند.»

این‌طور که از تیم ملی و فدراسیون با خبر شدیم، دراگان اسکوچیچ به طور کامل به تعطیلات رفته و حتی وضعیت بازیکنان ایران را زیر نظر نگرفته است. یکی از نزدیکان تیم ملی دیروز به خبرنگار ما گفت: «آقای اسکوچیچ ارتباط آنچنانی با کسی ندارد، با بازیکنان که می‌دانیم ندارد...» درست است بازی‌های ملی تعطیل شده و اصلاً مشخص نیست ایران بازی‌های بعدی خود را کی برگزار می‌کند ولی به هر حال این مهم است که کادر فنی تیم ملی با بازیکنان ارتباط داشته و وضعیت آن‌ها را مرتب زیر نظر بگیرند. فعلاً، اما از این خبر‌ها نیست و مسئولان فدراسیون هم چندان خبری از اسکوچیچ کروات ندارند. البته او پیش از شیوع فراگیر کرونا در اروپا با لژیونر‌ها دیدار و گفتگو داشت ولی به هر حال مهم بود که با بازیکنان در شرایط فعلی هم ارتباط داشته باشد.

نکته دیگر اینکه او هنوز از حقوق خود کم نکرده است. این در حالی است که کی‌روش بخشی از دستمزد خود را در کلمبیا به خاطر کرونا کاهش داد. اسکوچیچ فعلاً هیچ پولی از فدراسیون فوتبال نگرفته و شاید به همین دلیل چیزی نبخشیده است.

چراغ سبز مالک ناپولی به جذب سردار آزمون

اورلیو دِلورنتیس، مالک باشگاه ناپولی با جذب سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ موافقت کرد.

مهاجم ۲۵ ساله از سال ۲۰۱۸ برای زنیت بازی می‌کند. او از روبین کازان با مبلغ ۱۲ میلیون یورو به زنیت آمد ولی قیمت کنونی او ۱۸ میلیون یورو است.

آزمون پیش از این در مصاحبه با رسانه‌های روسیه از پیشنهاد ناپولی برای او ابراز بی‌اطلاعی کرده بود ولی رسانه‌های ایتالیا همچنان سردار را گزینه این تیم ایتالیایی می‌دانند.

شایعه عجیب در مورد ۳ ستاره

در روز‌هایی که فوتبال ایران به خاطر مبارزه با شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و سرنوشت فصل نوزدهم مشخص نیست، یکسری شایعات عجیب در فضای مجازی به وجود آمده که هواداران تراکتور را دچار حساسیت کرده است.

گفته می‌شود سیامک نعمتی از پرسپولیس، فرشید اسماعیلی از استقلال و محمدرضا حسینی از سپاهان در لیست خرید باشگاه تراکتور قرار گرفته‌اند و حتی مذاکرات اولیه با این سه ستاره از سه تیم مدعی آغاز شده است. البته ساکت الهامی سرمربی تراکتور ضمن احترام به هر سه بازیکن، این شایعه را رد کرده، اما منشا شایعات مشخص نیست و فقط برخی می‌گویند تماس‌هایی بین رابط باشگاه با مدیر برنامه‌های این سه فوتبالیست سرشناس در میان بوده و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، آن‌ها فصل بیستم با پیراهن تراکتور به میدان می‌روند!

فتح‌الله‌زاده: فردای لو رفتن فایل صوتی، با مجیدی جلسه داشتم

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبر ورزشی درباره ماجرای فایل صوتی‌اش برای فرهاد مجیدی گفت: من صحبتم را کردم. اگر فایل خصوصی بوده نباید کسی بفهمد. ببینید فردای همان فایل من و فرهاد مجیدی با هم دیدار داشتیم. صحبت کردیم. تقسیم کار شد. خیلی هم دوستانه حرف زدیم.

وی با بیان اینکه "مشکلی با فرهاد نداشتم و ندارم"، این صحبت را اینگونه ادامه داد: به من گفت زنگ زده‌ام تو جواب نداده‌ای. گفتم کجا؟ گفت واتس‌آپ. آخر من زیاد در واتس‌آپ منتظر تلفن یا ارتباط نیستم. گفتم به گوشی‌ام زنگ می‌زدی. واقعاً چیز خاصی بین ما نبود. رو‌راست هم حرفمان را زدیم. ببینید وقتی یک نفر کار مدیریتی می‌کند، یک‌جا ممکن است بحث با مربی پیش بیاید. ما چالش بدتر از این در استقلال داشته‌ایم. با بعضی مربیان کارمان به داد و بیداد و پرخاشگری کشید.

رسول پناه: موسوی هیچ کمکی به پرسپولیس نکرده است

در روزهای اخیر شایعه کمک مالی عبدالرضا موسوی به مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس برای رضایت نامه یحیی گل‌محمدی در رسانه‌ها منتشر شد که واکنش عضو هیئت مدیره استقلال را به دنبال داشت. حالا پس از او، رسول پناه نیز چنین اتفاقی را کذب دانسته است.

مهدی رسول پناه در این باره اظهار داشت: همانطور که آقای موسوی، دوست عزیزم نیز در اینستاگرام شخصی خود نوشتند مساله ای که عنوان شده است به هیچ وجه صحت ندارد، ایشان هیچ کمکی به پرسپولیس نکرده اند و کسانیکه این شایعات را منتشر می‌کنند به دنبال بر هم زدن آرامش هر دو باشگاه و تخریب کسانی هستند که هدفشان کمک به تیم‌های مورد علاقه اشان و خدمت به هواداران است.

این در حالی است که میزان ساعتی قبل در خبری، از کمک هشت میلیاردی موسوی به پرسپولیس خبر داد.

توئیت علوی در مورد ادامه مسابقات آسیایی و لیگ برتر

سخنگوی فدراسیون می گوید هنوز مسئولان AFC دستورالعمل جدیدی برای ادامه مسابقات به آنها ارائه نکرده اند. گذشته از این مشکل که هنوز شیوع ویروس کرونا در کشور کنترل نشده و اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا هنوز دستورالعملی برای شروع تمرینات تیم های باشگاهی فوتبال ایران نداشته اند، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا هم هنوز برای برنامه ریزی از سرگیری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به جمع بندی نرسیده اند.
در واقه پیش از آنکه مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران بخواهند رقابت های لیگ برتر و سایر مسابقات را دوباره از سر بگیرند و در این مورد برنامه ریزی داشته باشند، باید منتظر اعلام برنامه بازی های آسیایی از سوی AFC باشند تا تداخلی ایجاد نشود.
در همین ارستا امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درآخرین توئیت خود به این معضل موضوع اشاره کرده و نوشته است:« درباره چگونگی برگزاری ادامه مسابقات فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا، میزبانی تیم های ایرانی و سایر مباحث مرتبط نامه جدیدی از کنفدراسیون فوتبال اسیا واصل نشده است.»

لیگ قهرمانان آسیا شهریور آغاز می شود؟

به نظر می رسید که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد رقابت های لیگ قهرمانان و انتخابی انجام جهانی را در این قاره برگزار کند. امروز این خبر منتشر شد که این کنفدراسیون برنامه ای برای تعویق یا لغو مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی را ندارد. براساس این خبر نشریه الاتحاد امارات منتشر کرده با توجه به مشورهای که afc با اعضایش برگزار کرده به نتایجی درباره زمان برگزاری مسابقات رسیده است. در این گزارش آمده که قرار است رقابت های لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا از ماه (آگوست) شهریور امسال برگزار خواهد شد.

رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی در قاره آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشدند .

بیرانوند: به خاطر کرونا نمی‌توانم به بلژیک بروم

علیرضا بیرانوند که قرار بود راهی فوتبال باشگاهی بلژیک شود، حالا به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا به مشکل خورده است. خودش در این خصوص می‌گوید: باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به باشگاه بلژیکی زده. به دلیل وضعیتی که به خاطر کرونا به وجود آمده فعلا نمی‌توانم به بلژیک بروم چرا که محلی که تست پزشکی می‌گیرد تعطیل است. از طرف دیگر باید دو هفته قرنطینه می‌شدم که این کار را سخت می‌کرد. فعلا مشخص نیست که لیگ بلژیک ادامه پیدا خواهد کرد یا نه اما فکر می‌کنم در تابستان برای انجام تست‌های پزشکی به بلژیک بروم.

برهانی: نیکبخت توصیه کرد به پرسپولیس نروم

آرش برهانی امروز در گفت و گویی لایو در صفحه اینستاگرام خود پرده از رازی بزرگ برداشت و اعلام کرد که از پرسپولیس پیشنهاد داشته است: بله این درست است که من از پرسپولیس پیشنهاد داشتم. اتفاق همان شب منزل علیرضا نیکبخت واحدی بودم، با او مشورت کردم و به من گفت این کار را نکن.

او ادامه داد: طفلک علیرضا از رفتن به پرسپولیس خیلی اذیت شد و واقعا شرایط بدی را تحمل کرد. او به من توصیه کرد به پرسپولیس نروم و من هم حرفی نزدم.

مهاجم سابق استقلال در مورد اینکه وقتی از این تیم جدا شد نتوانست موفقیتی بدست بیاورد هم گفت: واقعیتش را بگویم که من بعد از استقلال می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم. دو پیشنهاد از تیم‌های شهرستانی داشتم که آن‌ها را رد کردم، ولی آقا مجید جلالی اصرار کرد که به پیکان بروم، اما برای من بازی کردن سخت بود. بعد هم از فوتبال خداحافظی کردم.

کد خبر: 1065526

وب گردی

وب گردی