مشکلات کلاس‌های مجازی دانشجویان را سردرگم کرده است

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در نامه‌ای خواستار حل مشکلات کلاس‌های مجازی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج درباره مشکلات آموزش مجازی نامه‌ای خطاب به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: پس اعلام رسمی وزارت بهداشت از ورود و شیوع ویروس کوید 19 در کشور با تشکیل و دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نیز به طبع این دستور تعطیل شدند. باتوجه به تعطیلی دانشگاه‌ها و توقف رشد علمی کشور، تصمیم دانشگاه آزاد اسلامی بر ادامه آموزش عالی به‌صورت برگزاری کلاس مجازی اتخاذ شد. این امر از جهاتی چون اهمیت به سلامت جامعه قابل تقدیر و جهاتی که در ادامه خواهیم گفت قابل تامل است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: به گواه استادان و دا‌نشجویان سرعت اتصال و نیز انتقال دروس از طریق کلاس مجازی به دلایل پشتیبانی‌های ضعیف از جمله دامنه سایت پایین نسبت به ترافیک دانشجویی را می‌توان یکی از دغدغه‌های اصلی دانشجویان دانست. متاسفانه پس از گذشت یک هفته از برگزاری کلاس‌های در سال 99 دانشجویان همچنان با کندی سایت سردر گم هستند. از طرفی دانشجویان علوم پزشکی در خواستی مبنی بر ارائه پروتکلی جدید پیرامون واحدهای بالین خود در بیمارستان‌ها در ایام تابستان دارند. چراکه آنطور که شواهد و قرائن موجود نشان می‌دهد در قراردادهای دانشگاه آزاد اسلامی با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مسئولیت جان دانشجو مبهم است. خواهشمندیم با بررسی این موضوع در صورت لزوم نسبت به اصلاح قرار داد ها اقدام کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065527

وب گردی

وب گردی