نحوه تصویب پروپوزال و دفاع از پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی بررسی شد

دیدار نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با معاون و مدیران کل معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دیدار عیدانه دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با معاون و مدیران کل معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و مدیران کل معاونت به ارائه گزارشی درخصوص عملکرد سال گذشته حوزه متبوع خود پرداختند و برنامه های سال جاری این معاونت را به سمع و نظر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رساندند.

در ادامه، طرح نوین فاصله گذاری اجتماعی هوشمند برای حضور دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در کلاس های آموزشی و همچنین جزئیات مدل نحوه تصویب پروپوزال و برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد و رساله دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی، بسته ویژه آموزشی واحدهای عملی (حضور در کارگاه و آزمایشگاه) برای دانشجویان در دوران کرونا و... تشریح و بررسی شد.

همچنین مراحل تدوین برنامه های درسی دوره دکتری حرفه‌ای کشاورزی و منابع طبیعی ابداعی دانشگاه آزاد اسلامی و عملکرد کمیسیون های تخصصی از جمله کمیسیون نشریات در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمدرضا اردکانی مدیرکل امور پژوهشی و پروژه های تحصیلات تکمیلی علوم، مهندسی و کشاورزی، اسدالله متاجی مدیرکل آموزش و گسترش، شعبانعلی صفری ثابت مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزشی و درسی معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی و اکبر یاورطلب مشاور عالی در امور علمی، تحقیقاتی و آموزشی نیز در این جلسه ویدئوکنفرانس حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065539

وب گردی

وب گردی