واکنش ترامپ به کناره گیری «برنی سندرز» از انتخابات 2020 آمریکا

«دونالد ترامپ» به کناره گیری یکی از نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، رئیس جمهور آمریکا بلافاصله پس از اعلام کناره گیری «برنی سندرز» از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا واکنش نشان داد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دقایقی بعد از اعلام این خبر در توییتی نوشت: «برنی سندرز هم رفت. از "الیزابت وارن" تشکر می کنم. اگر او نبود، برنی تقریباً در سه‌شنبه بزرگ نتیجه تمام ایالت‌ها را از آن خودش می‌کرد. دقیقا همانطور شد که دموکراتها و کمیته ملی دموکراتها می‌خواستند، عین افتضاح هیلاری حقه‌باز. بهتر است طرفداری برنی به حزب جمهوریخواه بپیوندند.»

برنی سندرز، از نامزدهای حزب دموکرات چهارشنبه شب به وقت تهران اعلام کرد از ادامه رقابت برای معرفی به عنوان نامزد این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا انصراف داده است.

پیش از این گزارش شده بود برخی از معانان و طرفداران «برنی سندرز» از وی خواسته‌اند تا از ادامه رقابت درون حزبی کناره‌گیری کند تا مسیر برای معرفی شدن «جو بایدن» به عنوان نامزد نهایی دموکرات‌ها برای رقابت با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا هموار شود.

به گزارش روزنامه «واشنگتن پست»، «فیض شاکر» مدیر کارزار انتخاباتی سندرز و «پرامیلا جایاپال» یکی از سناتورهای اصلی حامی سندرز از جمله کسانی بودند که او را برای اخذ این تصمیم تحت فشار قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065606

وب گردی

وب گردی