گسترش شبکه اطلاع‌رسانی سازمان اوقاف در فضای مجازی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، از گسترش شبکه اطلاع رسانی این سازمان با عنوان رسامدیا در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عباس لهراسبی روز پنجشنبه با بیان اینکه این سازمان در پنج حوزه وقف و موقوفات، امور خیریه، بقاع متبرکه، مسابقات سراسری و بین المللی قرآن کریم و حمایت از شرکت ‌های دانش‌بنیان فعالیت های گسترده و متنوعی را برنامه‌ریزی کرده و انجام می‌دهد، افزود: یکی از اهداف گسترش این شبکه، اطلاع رسانی شفاف و دقیق از عملکرد مجموعه های یادشده در فضای مجازی است.

وی گفت: یکی از دلایل گسترش شبکه اطلاع رسانی نیز جذابیت های متفاوت و ظرفیت های موجود در شبکه های مجازی است.

لهراسبی تصریح کرد: فضای مجازی همه‌ رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری را در دنیای ما به یکدیگر پیوند داده است و همین موضوع از اهمیت حضور ما در این شبکه‌ها با محوریت معرفی فعالیت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه حکایت می‌کند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همزمان با روز ولادت حضرت ولی‌عصر (عج) با استعانت از خداوند متعال این توفیق دست داد که با رصد فرهنگی و اجتماعی و انجام نیازسنجی‌های لازم، به‌ طور منسجم و یکپارچه کانال های رسامدیا در شبکه‌های مجازی مختلف با هدف اطلاع‌رسانی و پوشش کامل اخبار و رویدادهای فرهنگ وقف و امور خیریه تاسیس شود.
وی ابراز امیدواری کرد حضور یکپارچه و منسجم در شبکه های اجتماعی بتواند بیش از گذشته سبب توسعه و ترویج سنت دیرینه وقف و انجام کارهای خیریه در جامعه‌ اسلامی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065646

وب گردی

وب گردی