بهترین اس اس دی های قابل حمل  سال 2020

بهترین اس اس دی های قابل حمل  را می توان تجهیزات جانبی بسیار سودمند برای کامپیوتر در زمان حال به حساب آورد .

به گزارش گروه بازرگانی ایسکانیوز، بهترین اس اس دی های قابل حمل را می توان تجهیزات جانبی بسیار سودمند برای کامپیوتر در زمان حال به حساب آورد.

این درایو ها نه تنها به عنوان یک وسیله ذخیره ساز اضافی برای پی سی تان مفید هستند بلکه همچنین در این زمینه متنوع هستند که به شما این توانایی را می دهند تا فایل هایتان را در هر جایی بدون به همراه داشتن لپ تاپ یا کامپیوتر تان بردارید . همچنین اس اس دی های قابل حمل به اندازه کافی محکم هستند تا در برابر سقوط ها ، ضربه خوردن و تکان شدید در طول جابجایی دوام آورند.

در این بخش یک سری اس اس دی های قابل حمل با عملکرد عالی از برند های مختلف را معرفی می کنیم.

اس اس دی Fast سیگیت

یکی از بهترین اس اس دی های قابل حمل در سال 2020 است که با ظرفیت های 250 گیگا بیت ، 500 گیگا بیت ، یک و دو ترابیت عرضه می گردد . از ویژگی های شاخص این درایو می توان به عملکرد تاثیر گذار ف قیمت مناسب و طول کوتاه کابل اشاره کرد

وقتی این وسیله ذخیره ساز عرضع گردید شرکت سیگیت یک برند شناخته شده است و شرکت تجربه تاثیر گذارش را با اس اس دی درخشان Fast وارد بازار اس اس دی قابل حمل کرده است.

این درایو به طور تحسین برانگیزی نازک است و تنها 9 میلی متر ضخامت دارد. بهترین مورد برای این درایو به قابل تهیه بودن ان ربط دارد و قیمت هایی که احتمالا کاهش می یابند و همچنین این درایو یک اجراء کننده عالی و نسبتا کوچک است و به علاوه طراحی جالب توجهی دارد و از گارانتی سه ساله برخوردار گشته است.

اس اس دی T5 سامسونگ

انتخاب ما برای بهترین اس اس دی قابل حمل در سال 2020 است . این داریو با ظرفیت های 250 ، 500 گیگا بیت و یک و دوترابیت عرضه میشود.

این داریو بی نهایت سریع و بسیار کمک حجم و گران قیمت است. سامسونگ به عنوان شرکتی معروف است که اس اس دی های قابل حمل عالی ساخته است و شما تعدادی از دستگاه ها را در این لیست مشاهده خواهید کرد بنابراین اس اس دی قابل حمل T5 سامسونگ گزینه مورد نظر ما برای بهترین اس اس دی قابل حمل از سال 2018 بوده است.

طراحی و عملکرد این درایو نسبت به گزینه های قبلی اش یعنی اس اس دی T3 بسیار عالی و درخشان بوده ولی درایو فعلی با اتصال USB Type-C بی نهایت سریع تا بدین لحظه عرضه میشود.

البته اگر پی سی شما دارای USB Type-c نیست این درایو با USB 3.0 و USB 2.0 سازگاری قبلی دارد این درایو گران است ولی ارزش هزینه کردن دارد.

اس اس دی قابل حمل X5 سامسونگ

اس اس دی قابل حمل جذاب X5 سامسونگ از شهرت شرکت در خلق سریع ترین راه حل های ذخیره اس اس دی در بازار استفاده می کند ولی بسیار گران است. اس اس دی قابل حمل X5 سامسونگ دارای قیمت سه برابر گران تر در هر گیگا بیت نسبت به اکثر اس اس دی های USB قابل حمل است.

اس اس دی قابل حمل X5 دارای ویژگی های زیادی است . شرکت سامسونگ می گوید که درایو دارای اثرات طراحی بسیار عالی بوده است و عملکرد تطبیق دارد. اس اس دی قابل حمل X5 سامسونگ در واقع اولین اس اس دی قابل حمل مبتنی بر NVMe با واسط Thunderbolt3 است . عملکرد بسیار عالی که به ترتیب از 2.8 تا 2.3 گیگابیت بر ثانیه خواندن و رایت است توسط واسط مهیا می شود.

همچنین اس اس دی قابل حمل X5 با طراحی بادوام ، رمزگذاری سخت افزاری 256 بیتی AES و ظرفیت هایی که از 500 گیگا بیت تا 2 ترابیت را شامل میگردد، وارد بازار میشود.

واسط های ذخیره ساز بیرونی در عرض چند سال گذشته عرضه شده اند . اولین اس اس دی بیرونی شرکت سامسونگ با برند T1 از واسط USB 3.0 استفاده کرده است و صد ها مگا بیت بر ثانیه سرعت را برای کسانی فراهم کرده است که بدنبال گزینه های سریع تر با وسیله ذخیره ساز بیرونیHDD هستند شرکت سامسونگ مدل T3 را در آخر سال عرضه کرده بود . این اس اس دی قابل حمل از واسط نسل اول به روز رشده USB 3.1 با کانکتور یو اس بی نوع C استفاده کرده بود. نوع T3 تنها بهبود عملکرد متوسط نسبت به نوع T1 نسل اول داشته است.

اس اس دی قابل حمل اکسترنال جدید P700 اچ پی

اس اس دی جدید اکسترنال قابل حمل HP P700 دارای نرخ های انتقال داده حدود 1000 مگا بیت بر ثانیه است . شرکت اچ پی اس اس دی اکسترنال قابل حمل جدید را که P700 نامیده است به بازار فرستاده است.

این درایو کم حجم است و در اندروید ، ویندوز و مک کار آیی دارد و از هم مهمتر این که از استاندارد سریع تر پشتیبانی می کند . این ویژگی نشان می دهد که نرخ های انتقال تئوریک حدود 10 گیگUSB 3.1 Gen 2 ا بیت بر ثانیه امکان پذیر است و این مقدار دوبرابر اکثر اس اس دی های اکسترنال قابل حمل Thunderbolt 3 است.

همچنین درایو دارای کیس مغناطیسی جذاب بوده است که کابل داده در آن قرار میگیرد. هر چند خود درایو از کانکتور USB-C بهره میبرد ولی با کانکتور USB-C به USB-A برای سازگاری بیشتر با اکثر دستگاه ها عرضه می شود.

آداپتور USB-C به USB-A همراه تضمین می کند که درایو با نوت بوک هایی کار می کند که تنها دارای پورت های USB-C مشابه مک بوکس اپل و XPS 13 جدید شرکت دل کار می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065649

وب گردی

وب گردی