رونمایی از نماهنگ اختصاصی کمپین اعتراض به تحریم‌های آمریکا علیه ایران Corona2Plus

همزمان با نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت حجت(عج) از نماهنگ اختصاصی کمپین اعتراض به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران Corona2Plus رونمایی شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، از نماهنگ اختصاصی کمپین اعتراض به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران Corona2Plus رونمایی شد.

این کلیپ اختصاصی که با عنوان «نه به تحریم No to Sanction» به دو زبان انگلیسی و فارسی تولید شده است، تصاویری از فداکاری و همدلی مردم ایران در مقابل با ویروس منحوس کرونا را نشان داده و از همدلی جهانی برای مقابه با آن سخن گفته است.

در این کلیپ که با هدف اعتراض به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران تولید شده است، همچنین به سیاست ورزی ظالمانه آمریکا و اعمال تحریم های یک جانبه علیه ایران که سبب افزایش درد و رنج مردم ایران در مقابله با کرونا شده است، اعتراض صورت گرفته است.

سراینده شعر این کلیپ، علیرضا دلخوش است و موسیقی متن آن را محمدرضا چراغعلی ساخته است. خواننده کلیپ نه به تحریم، ستار سهرابی است و تصاویر آن توسط محمد سعیدی آماده شده است.

کمپین نه به تحریم Corona2Plus برای امضای تومار اعتراض به تحریم‌های ایران توسط آمریکا، راه‌اندازی شده است و در این نشانی http://www.corona2plus.com/Corona2/En/Portal/ برای امضا کردن قابل دسترسی است.

این کلیپ را از اینجا https://www.aparat.com/v/2Czfg دانلود کنید یا در همین صفحه ببینید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065660

وب گردی

وب گردی