راه اندازی دفاتر مجازی آنلاین برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد نجف آباد

"دفترکار مجازی" برای کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد جهت مشاوره و رفع مشکلات آموزشی دانشجویان راه اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد گفت: پیرو بخشنامه ریاست عالیه دانشگاه در خصوص پرهیز از تعطیلی فعالیت های آموزشی پژوهشی و اداری دانشگاه و انجام دورکاری در دوره طرح فاصله گذاری اجتماعی با ارائه خدمات در بستر های مجازی و استفاده از فناوری اطلاعات و نیز پیرو بخشنامه داخلی واحد نجف‌آباد، "دفترکار مجازی" برای کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد جهت مشاوره و رفع مشکلات آموزشی دانشجویان راه اندازی شد.

نفش درادامه افزود: این دفاتردر شرایط فعلی دانشگاه ها و به منظور عدم هرگونه اخلال و تاخیر در راهبری رساله ها و پایان نامه های دانشجویی، پروژه، کارآموزی و طرح های معماری (کرکسیون)، مشاوره و رفع مشکلات آموزشی دانشجویان توسط مسئولین دانشکده ها و مدیران گروه ها و... راه اندازی شد بگونه ای که کلیه اعضای هیات علمی نسبت به برگزاری جلسات آنلاین راهبری (در ساعت در روز دلخواه خود) اقدام نمایند و روند کار دانشجو بررسی و رفع اشکال شود و نظارت و پیگیری لازم صورت پذیرد.

وی گفت: دانشجویان می توانند پس هماهنگی قبلی با استاد خود یا مسئول مربوطه در دانشکده و دریافت لینک دفتر مجازی استاد، در روز و ساعت مقرر (طبق هماهنگی با استاد یا مسئول مربوطه) وارد جلسه آنلاین با استاد شوند.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آبادگفت: کلیه امکانات جلسه آنلاین شامل آپلود فایل ارائه، به اشتراک گذاری دسکتاپ، امکان ارتباط ویدئویی، وایت برد و... برای دانشجو، پس از تنظیم و تبدیل نقش از "کاربرعادی" به "ارائه کننده" توسط استاد (اپراتور جلسه آنلاین) فراهم است.

وی در ادامه گفت: دانشجویان می توانند با دریافت کد دفتر مجازی عضو هیات علمی، ازطریق لینک عمومی ورود به دفتر مجازی اساتید وارد سامانه شوند و امورآموزشی خود را با اساتید پیگیری نمایند.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی استان اصفهان درادامه افزود: کلیه اعضای هیات علمی موظف هستند تا زمان اعمال محدودیت فعالیت حضوری در دانشگاه در ساعات معین در دفتر مجازی اختصاصی خود آنلاین باشند و پاسخگویی به مراجعات آنلاین دانشجویان انجام پذیرد که این ساعات جزء ساعات موظف اعضای هیات علمی به عنوان دورکاری محسوب می شود.

نقش درپایان گفت: به منظور پیگیری غیرحضوری مراجعات دانشجویی و عدم توقف در فرآیندهای اداری، آموزشی و پژوهشی دانشگاه، کلیه معاونین، مدیران کل، روسا ومعاونین دانشکده‌ها و مدیران گروه های آموزشی هر هفته با زمان‌بندی مشخص، در دفتر کار عمومی مجازی خود حاضر و در جلسه آنلاین، پاسخگویی مراجعات دانشجویان در خصوص پیگیری امور اداری، آموزشی و پژوهشی خواهند بود و با مدیریت جلسه آنلاین هر دانشجو پیگیری امور خود را در دفتر کار مجازی انجام می دهند و ضمن ارائه راهنمایی لازم، حل مشکل دانشجو حتی‌المقدور به صورت غیرحضوری تا حصول نتیجه پیگیری و ارجاعات لازم انجام می شود.

کد خبر: 1065671

وب گردی

وب گردی