طرح ترافیک از ۲۳ فروردین چطور اجرا می‌شود؟

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک تهران از فردا شنبه ۲۳ فروردین طرح ترافیک از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۹ بعد از ظهر اجرا می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره جزئیات اجرای طرح ترافیک در پایتخت از فردا گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک تهران از فردا شنبه ۲۳ فروردین طرح ترافیک از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۹ بعد از ظهر اجرا می‌شود.

وی افزود: از ساعت ۱۴ تا ۱۶ بعد از ظهر شهروندان فرجه دو ساعته خواهند داشت که از داخل طرح یک بار خارج شوند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بر اساس اعلام ساعت کاری از روز شنبه توسط دولت که ۷ صبح تا ۱۴ اعلام شده، طرح ترافیک به صورتی در نظر گرفته شده که قبل از ساعت طرح بتوان وارد محدوده ترافیکی شد و در ساعت ۱۴ تا ۱۶ نیز امکان خروج باشد و این مسأله برای افرادی که با ماشین شخصی در محل کار حاضر می‌شوند مناسب است. همچنین سبب می‌شود تا ساعت ۱۹ بعد از ظهر افراد جهت تردد متفرقه وارد محدوده طرح نشوند.

حجت تأکید کرد: از روز شنبه شهروندان باید در کارت شهروندی خود حداقل ۵۶ هزار تومان اعتبار داشته باشند؛ چراکه در غیر این صورت طرح ترافیک برای آن‌ها با ضریب یک حساب می‌شود و در واقع ۲۰ درصد به ضرر آن‌ها خواهد بود.

وی گفت: هم چنین برای هفته آینده نیازی به رزرو طرح ترافیک نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065688

وب گردی

وب گردی