طرح مطالعاتی شهید علم الهدی برگزار می‌شود

دبیر اجرایی طرح مطالعاتی شهید علم الهدی گفت: این طرح مطالعاتی با موضوعات مسئولیت‌پذیری، پایداری یک تشکل، مراحل جذب نیرو و دیگر موارد ضروری در کار تشکیلاتی برگزار می‌شود.

جواد ملاحت‌جو در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از برگزاری طرح مطالعاتی شهید علم‌الهدی از سوی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خبر داد و گفت: هدف از انتخاب این عنوان برای دوره مطالعاتی به این خاطر است که شهید سید حسین علم الهدی هیچ گاه از فعالیت فرهنگی حتی در جبهه‌های جنگ تحمیلی دست نمی‌کشید.

وی درباره جزئیات و نحوه برگزاری طرح مطالعاتی شهید علم الهدی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان کرد: شیوه برگزاری این دوره بدین صورت است که چهار جزوه تشکیلاتی در این واحد آماده شده و از این جزوات در مدت معین، چهار مرحله آزمون به‌صورت مجازی اخذ خواهد شد. زمان آغاز این طرح به‌زودی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

دبیر اجرایی طرح مطالعاتی شهید علم الهدی با تاکید بر اهمیت خودسازی در راستای کادرسازی عنوان کرد: جزوات تهیه شده برای این طرح مطالعاتی در موضوعات مسئولیت پذیری، پایداری یک تشکل، مراحل جذب نیرو و دیگر موارد ضروری در کار تشکیلاتی تهیه شده است.

وی اضافه کرد: واحد تشکیلات و امور شهرستان‌های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تلاش است پیرو پیام اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر پافشاری روی مبانی، با برگزاری دوره مطالعاتی شهید علم الهدی بر روی مبانی و مفاهیم تشکیلاتی تاکید شود. اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگ‌ترین اتحادیه دانشجویی کشور خود را ملزم به اجرای فرمایشات رهبر انقلاب می‌داند.

حقیقت‌جو در پایان خاطرنشان کرد: مطالعه عامل پیشرفت دانشجویان و در سطح کلان‌تر جامعه شده و باعث درک صحیح مطالعه از شرایط پیرامونی خود می‌شود. حال با شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، مطالعه بهترین راه برای در خانه ماندن و استفاده مفید از زمان و کنترل این ویروس است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065709

وب گردی

وب گردی