بارش باران درجاده ها/ ترافیک سنگین در برخی محورها

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها در بیست و سومین روز از بهار راتشریح کرد و گفت: بارش باران و مه‌گرفتگی در برخی از جاده‌های کشور ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی گفت: بارش باران در اکثر جاده های استان های خراسان رضوی، گیلان، البرز، فارس، قزوین، ارتفاعات هراز و فیروزکوه ادامه دارد.

وی به مه گرفتگی در جاده ها اشاره کرد و گفت: در استان های اردبیل، قروین، زنجان، مرکزی، سمنان، قم و خراسان شمالی پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: در آزاد راه قزوین - کرج، کرج - تهران، از محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک نیمه سنگین و از پل کلاک به سمت گرمدره سنگین است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک در تهران نیمه سنگین است، گفت: ترافیک در جاده مخصوص کرج سنگین و در آزادراه ساوه - تهران پرحجم و روان است.

محورهای مسدود

وی محورهای مسدود را به این شرح اعلام کرد:

محور فشم - دربند به علت بارش باران های اخیر و ریزش کوه مسدود شده است.

محور قزوین - همدان در کیلومتر ۹۰ به علت آب گرفتگی مسدود شده و یک لاین بسته و تردد به صورت دو طرفه صورت می گیرد.

محور بیژن آباد - قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت جاری شدن سد جیرفت، زابل، هیرمند و سیستان و بلوچستان به دلیل طغیان رودخانه مسدود است.

آزادراه چالوس به مرزن آباد و بالعکس هر شب از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

برخی محورهای ایلام، دهلران، موسیان - زرین آباد به علت طغیان رودخانه مسدود است.

سرهنگ رحمانی با توصیه به رانندگان گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای بارانی را دارند باید با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از سبقت غیرمجاز اجتناب کنند.

گفتنی است، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

همچنین در سایت www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی در دسترس است.


انتهای پیام/

کد خبر: 1065710

وب گردی

وب گردی