مهلت معافیت از پرداخت حق‌الامتیاز برای دفاتر خدماتی تمدید شد

مدیرکل صدور پروانه سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات از تمدید مهلت معافیت از پرداخت حق‌الامتیاز برای دفاتر خدماتی خبر داد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، مهرداد ویسی گفت: مهلت استفاده از معافیت پرداخت حق‌الامتیاز برای دفاتر خدماتی تا پایان خردادماه تمدید شده است. این دفاتر براساس مصوبه هیات وزیران مهلت داشتند تا پایان سال ۹۸ مجوز خود را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت یا دفتر خدمات ICT روستائی تبدیل کنند.

پیش از این برخی دفاتر خدماتی با عنوان های مختلف مانند پلیس +۱۰، بیمه سلامت، خدمات شهرداری و ... از دستگاه های اجرایی مشمول قانون خدمات کشوری مجوز دریافت کرده‌ و خدمات مربوط به این دستگاه ها را به مردم ارائه می‌کردند، در صورتیکه این دفاتر تا پایان اسفند ماه ۹۸ برای تبدیل مجوز خود اقدام می‌کردند از پرداخت حق‌الامتیاز معاف بودند.

وی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا، اهمیت حفظ سلامت مردم و لزوم کاهش ترددهای غیرضروری افزود: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مهلت معافیت از پرداخت حق‌الامتیاز صدور پروانه برای متقاضیان تبدیل مجوز به دفاتر پیشخوان خدمات دولت یا ICT روستائی تا پایان خرداد ۹۹ تمدید شده است.

ویسی تاکید کرد: دفاتری که مدارک و مستندات درخواست تبدیل مجوز خود را تا پایان خرداد ۹۹ از طریق سامانه صدور پروانه به کارگروههای استانی ارسال کنند از پرداخت حق‌الامتیاز صدور پروانه معاف هستند. بر همین اساس درخواستهایی که پس از ۳۱ خرداد ۹۹ ارسال می‌شوند به منزله درخواست پروانه جدید تلقی شده و باید حق‌الامتیاز پرداخت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065734

وب گردی

وب گردی