توزیع بسته‌های بهداشتی توسط بسیج دانشجویی واحد زاهدان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: دانشجویان این واحد روزانه بسته‌هایی از لوازم بهداشتی نظیر ماسک، مواد ضد عفونی‌کننده و دستکش یکبار مصرف را میان مردم محله‌های کم‌برخوردار شهر توزیع می‌‌کنند.

امیر حسین عسکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اقدامات قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان اظهار کرد: گندزادیی و ضد عفونی کردن معابر شهر زاهدان و دانشگاه در روزهای آغازین شیوع انتشار ویروس توسط دانشجویان انجام شد.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان روزانه بسته‌هایی از لوازم بهداشتی نظیر ماسک، مواد ضد عفونی‌کننده و دستکش یکبار مصرف را میان مردم محله‌های کم‌برخوردار شهر توزیع می‌‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با اشاره به اینکه آگاه سازی مردم به رعایت نکات بهداشتی اهمیت بسیاری دارد، گفت: دانشجویان جهادگر واحد زاهدان به منظور اطلاع بخشی به مردم اقدام به پخش تراکت‌هایی با محوریت بهداشت فردی و جمعی و توصیه‌هایی برای پیگشیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا کردند.

عسکری کمک‌های جهادی دانشجویان برای همراهی با کادر درمان و مردم را از تصاویر زیبای این روزای کشور دانست و گفت: دانشجویان بسیجی واحد زاهدان با هدف مقابله با ویروس کرونا و محافظت از کادر درمان از همان روز‌های ابتدایی با تهیه چرخ‌‌های خیاطی به دوخت ماسک و توزیع میان مردم و بیمارستان‌ها اقدام کردند.

این فعال دانشجویی با تاکید بر حفظ روحیه امیدواری و همبستگی بیان کرد: در حالی که بیشتر کشورهای جهان نتوانستند مبارزه با ویروس کرونا در کشورشان را مدیریت کنند و در حال نزاع‌‌های سیاسی هستند، مردم ایران با روحیه‌ مثال زدنی و جهادی برای ریشه‌کن کردن این ویروس منحوس تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065754

وب گردی

وب گردی