صادقی: اگر سعادتمند برای استقلال برنامه داشته باشد، کمک مالی می‌کنیم

امیرحسین صادقی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در صورتی که احمد سعادتمند برای استقلال برنامه داشته باشد به همراه چند پیشکسوت قرار است کمک کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، امیرحسین صادقی درباره بحث‌هایی که در خصوص ادامه یا تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا می‌شود، اظهار داشت: باید دید AFC و فیفا چه تصمیمی می‌گیرند و مسئولان فوتبال ما نیز بر اساس آن تصمیم‌گیری کنند. فوتبال ما خرد جمعی ندارد که بخواهند تصمیم‌ بگیرند. ما در برگزاری لیگ مشکل داریم، چه برسد به اینکه در چنین وضعیتی تصمیم‌گیری کنیم‌!

وی در مورد فرا رسیدن سالگرد اولین قهرمانی تیم فوتبال استقلال در آسیا و همچنین موضعگیری برخی پیشکسوتان به دلیل پخش یک برنامه تلویزیونی گفت: تاریخ استقلال مشخص است و حرفی نمی‌توان زد اما برخی‌ها برای اینکه دوست دارند ناسزا بشنوند، برنامه‌هایی را پخش می‌کنند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به موضع گیری پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: متاسفم برای پیشکسوتان که به جان هم افتاده‌اند و فرقی نمی‌کند استقلالی باشند یا پرسپولیسی. بدتر از همه به جان هم افتادن دو پیشکسوت از یک باشگاه است.

صادقی در رابطه با انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: شناختی از سعادتمند ندارم‌ اما قرار است به همراه چند پیشکسوت با او جلسه‌ای داشته باشیم تا اگر بدانیم واقعا برای باشگاه برنامه دارد به او کمک کنیم، البته نه در قالب گرفتن پست، بلکه در قالب هوادار قصد کمک مالی داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارند اسپانسر با خود بیاورند، گفت: اجازه دهید ابتدا جلسه‌ای برگزار کرده و سپس صحبت کنیم. اگر واقعا بدانیم سعادتمند به وزارت ورزش و جوانان وصل نیست و برای باشگاه برنامه دارد، بدون هیچ چشمداشتی و به خاطر هواداران از نظر مالی کمک خواهیم کرد‌.

کد خبر: 1065762

وب گردی

وب گردی