جایگاه رسانه‌ها پس از شیوع ویروس کرونا در ایران  بررسی می‌شود

معاونت آموزش و پژوهش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران طی یک فرایند علمی جایگاه رسانه‌ها را پس از شیوع ویروس کرونا در ایران بررسی می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ پس از شیوع ویروس کرونا در جهان، رسانه‌ها و نحوه انتشار آن‌ها نیز دستخوش تغییراتی شد. ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و رسانه‌های این کشور نیز همچون رسانه‌های جهانی تغییرات محسوسی یافت.

یکی از این تحولات در عرصه رسانه‌های ایران، محک زدن جایگاه آن‌ها به خصوص روزنامه‌ها در هرم اخبار و اطلاعات افراد است. به همین دلیل معاونت آموزش و پژوهش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران بر آن تا طی یک پروژه علمی به بررسی جایگاه رسانه‌ها با محوریت روزنامه‌ها در ایران پس از شیوع کرونا بپردازد.

روش تحقیق این پژوهش بر مبنای جمع آوری داده‌های گسترده از فعالان رسانه‌ای، مخاطبین و مردم است. بنابراین باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران از مخاطبین ارزشمند خود خواهشمند است با مراجعه به لینک پرسشنامه، این باشگاه را در جهت دست یافتن به نتایج دقیق علمی همراهی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065778

وب گردی

وب گردی