سلطانی فر: برنامه اجرایی واگذاری سرخابی ها از سوی سازمان خصوصی سازی مورد تایید اعضای ستاد قرار گرفت

وزیر ورزش و جوانان از تایید شدن برنامه اجرایی چگونگی واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در ستاد عالی شرکت‌های دولتی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در دویست و سی و هشتمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: نیمه دوم سال 98 روند واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشرفت بسیار خوبی داشت. بیست جلسه مشترک با مدیران سازمان خصوصی سازی برگزار شد و اقدامات بسیار خوبی برای شناسایی اموال دو باشگاه و واگذاری دو ورزشگاه شهید مرغوبکار و درفشی فر به استقلال و پرسپولیس صورت گرفت و در نهایت وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی از مجموعه اقدامات و پیگیری های صورت گرفته بسیار استقبال کردند.

وی افزود: در جلسه ستاد عالی واگذاری شرکتهای دولتی که با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی و معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، برنامه اجرایی چگونگی واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از سوی سازمان خصوصی‌سازی مورد تایید اعضای ستاد قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: معاونان وزارت ورزش و جوانان و مدیران عامل استقلال و پرسپولیس با مجموعه وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی همکاری نزدیک داشته باشند تا هر چه سریعتر مراحل واگذاری دو باشگاه صورت گیرد.

کد خبر: 1065808

وب گردی

وب گردی