تامین کالای اساسی ماه مبارک رمضان/ اجازه افزایش قیمت نمی‌دهیم

معاون وزیر صنعت اعلام کرد : هیچ گونه کمبودی در تامین و توزیع کالاهای ضروری مردم برای ایام ماه مبارک رمضان وجود ندارد، از این رو اجازه هیچ افزایش قیمتی را نخواهیم داد.

به گزارش گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز و به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، عباس تابش، با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای کالاهای اساسی گفت: هیچ مشکل و کمبودی در تامین و توزیع کالاهای پرتقاضا از جمله شکر ، گوشت قرمز، گوشت مرغ، خرما، برنج، و دیگر اقلام ضروری وجود ندارد و باید با تقویت نظارت و همکاری و همراهی دستگاه‌های مربوط تلاش کنیم جو روانی بر بازار غالب نشود و قیمت این کالاها افزایش نیابد.

معاون وزیر صنعت بر ضرورت نظارت گسترده بر بازار و تثبیت قیمت بازار در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در این ماه نخواهیم داشت و هرگونه اقدام احتمالی مبنی بر افزایش قیمت با محدودیت کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان به طور جد پیشگیری خواهد شد.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه ، به میزان کافی کالاهای اساسی برای این ایام ذخیره سازی شده است، ادامه داد: امروز شاهد این موضوع هستیم که اغلب کشور‌های بزرگ برای تامین کالا‌های اساسی و ضروری خود با مشکل مواجه هستند اما خوشبختانه ما در کشورمان به لحاظ تامین کالا با هیچ مشکلی مواجه نیستیم.

وی تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط با تهیه و توزیع و قیمت‌گذاری کالاهای اساسی و مایحتاج عموم مردم را به آمادگی بیش از پیش در آستانه ماه مبارک رمضان فرا خواند و تصریح کرد: به رغم شرایط کنونی موجود در کشور با توجه به برنامه ریزی‌ها و اقدامات انجام شده برای تامین و توزیع کالاهای اساسی و ضروری مشکلی در کشور وجود ندارد و امیدواریم با همکاری سایر نهادها در سراسر کشور بتوانیم موجبات دلگرمی و آرامش خاطر هموطنان را در این ماه مبارک فراهم کنیم.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: در سالی که مزین به نام جهش تولید است نباید تعطیلی اتفاق افتد، طبیعی است که اگر این زنجیره کار نکند به طور عملی تولید روند کندی خواهد داشت و با راه افتادن کسب و کار‌ها نیز این امید وجود دارد که نرخ رشد جدیدی را در تولید به ثبت برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065825

وب گردی

وب گردی