معاون باشگاه استقلال: فیفا تعطیل است و پاسخ ایمیل‌ها داده نمی‌شود

امیر سلطانی، معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، فیفا تعطیل است و پاسخی به ایمیل‌ها نمی‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، امیر سلطانی درباره وضعیت باشگاه استقلال و پرداختی به بازیکنان، اظهار داشت: بازیکنان ما چه داخلی و چه خارجی شرایط باشگاه را درک کرده‌اند و تعامل داشته‌اند. قرار است بازیکنان بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند، اما اینکه چه زمانی پرداخت می‌شود هادی مباشری مسئولی پرداختی‌ها در جریان این امور قرار دارد.

وی در مورد اینکه باشگاه استقلال برای پرداخت طلب سرور جپاروف و گادوین منشا تا اوایل اردیبهشت ماه فرصت دارد تا با خطر محرومیت روبرو نشود، گفت: با فیفا نامه‌نگاری شده است تا از محل درآمدهای باشگاه در فدراسیون جهانی فوتبال، مطالبات این بازیکنان پرداخت شود‌. از طرفی، به دلیل شیوع ویروس کرونا، نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم تا پرونده‌ها در شرایط فعلی فریز شوند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: هیچ اتفاقی در دنیا به دلیل ویروس کرونا نمی‌افتد و فیفا تعطیل است. هر ایمیلی به فیفا می‌زنیم، پاسخی دریافت نمی‌کنیم. با توجه به این مسئله، از فیفا خواستیم زمانی را که دنیا با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، برای مهلت پرداختی باشگاه محاسبه نکند و بتوانیم زمان اضافه داشته باشیم. همچنین آقای سعادتمند و بخش روابط بین‌الملل باشگاه پیگیر پرونده‌هایی چون وینفرد شفر هستند.

سلطانی در خصوص ادامه یا تعطیلی مسابقات لیگ برتر و همچنین بحث اعلام قهرمان لیگ تصریح کرد: در بلژیک تیمی را قهرمان اعلام کردند که یک بازی به پایان مسابقات داشت و حتی اگر شکست هم می‌خورد، قهرمانی‌اش مسجل شده بود، اما یوفا بلافاصله وارد عمل شد و تصمیم را عوض کرد. بنابراین، به این راحتی نیست که تیمی را بدون برگزاری بازی‌ها قهرمان اعلام کنند. اگر قرار باشد بازی‌ها برگزار نشود، باید مسابقات فصل آینده از ابتدا آغاز شود.

وی در پایان با اشاره به بحث شکایت باشگاه استقلال از شفر و پسرش اشاره کرد و گفت: چنین بحثی مطرح نیست و باشگاه دنبال تعامل است. وقتی قصد تعامل داریم مطرح کردن چنین موضوعاتی ناراحتی ایجاد می‌کند. تنها در خصوص شکایت پسر شفر در رابطه با قراردادش دفاعیه ارائه کرده‌ایم.

کد خبر: 1065886

وب گردی

وب گردی