آتش سوزی در ساختمان مسکونی/ 4نفر جان باختند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک ساختمان مسکونی و یافتن چهار جانباخته در این محل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید جلال ملکی گفت: ساعت ١٣:٣٠ دقیقه ظهر روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان اجاره دار-کوچه ماندگار به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حریق در یک ساختمان دو طبقه که یک اتاقک ١٢ متری هم در سطح پشت بام داشت اتفاق افتاده بود گفت: این اتاقک که چند مبلمان هم در آن وجود داشت دچار آتش سوزی شده بود. در انتهای آن اتاقک نیز، پستویی به وسعت حدودا 2 متر وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: آتش نشانان آتش را خاموش می کنند و زمانی که درب پستو را باز میکنند با وضعیت کاملا بی‌حال چهار مرد جوان حدودا ٣٠ تا ۴٠ ساله مواجه می شوند. به آن قسمت هیچ شعله ای سرایت نکرده بود و فقط آثار دودزدگی در محل وجود داشت این چهار نفر در کنار وسایل خود که کامپیوتر، میز و... بود کاملا نقش بر زمین بودند.

وی گفت: این افراد به اورژانس تحویل داده شدند و به تایید عوامل اورژانس هر 4 نفر جان خود را از دست داده بودند؛ در حالی که علایم سوختگی ناشی از آتش سوزی روی بدن آن ها مشخص نبود و کمی علایم دودزدگی و حرارت روی بدنشان مشخص بود.

ملکی در پایان افزود: آتش به سرعت خاموش شد اما محل برای بررسی علت فوت این افراد به عوامل انتظامی تحویل داده شده است.

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1065917

وب گردی

وب گردی