حزب‌الله: به رغم تحریم‌های آمریکا، مقاومت در اوج قدرت خود قرار دارد

عضو شورای مرکزی حزب‌الله در سالروز حمله سال 1996 رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان اعلام کرد، تحریم‌های آمریکا و تهدیدات رژیم صهیونیستی نتوانسته مانع از موفقیت مقاومت شود.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، رژیم صهیونیستی در دهم آوریل ۱۹۹۶ به جنوب لبنان حمله کرد، زنان و کودکان برای در امان ماندن از حملات به روستای «قانا» که مقر سازمان ملل در آن قرار داشت، فرار کردند اما تل‌آویو این مقر را زیر آتش توپخانه گرفت و زنان و کودکان را به خاک خون کشید.

وبگاه «العهد» به مناسبت سالروز این واقعه، گفت‌وگویی با شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله انجام داده است.

شیخ قاووق در این مصاحبه گفت: علی‌رغم تحریم‌های آمریکا و تهدیدهای اسرائیل، مقاومت موفق به تقویت توانایی نظامی و حضور سیاسی شد و امروز در قله قدرت خود در زمینه‌های مختلف قرار دارد.

وی ادامه داد: ذهنیت صهیونیستی به این یقین رسیده که مقاومت سد محکم در برابر پروژه‌هایش است، همواره در میدان‌ها و جبهه‌ها حاضر است و قادر به مقابله با تغییر محاسبات و تغییر تصویر منطقه است.

نبیل قاووق افزود، مقاومت کمتر نظیری در ایمان، اراده و توانایی دارد، موضوعی که باعث تحقق پیروزی‌های بزرگ شده است.

این عضو حزب‌الله تأکید کرد، مقاومت در تمام میدان‌‌ها و محاسبات آماده است و بزرگ‌ترین کابوس در برابر پروژه صهیونیستی است.

وی ضمن نام بردن از تعدادی از فرماندهان شهید حزب‌الله و گرامیداشت آنها افزود: ما همچنان در میانه نبرد و میدان قرار داریم، چالش‌ها تغییر کرده و بیشتر شده و مسؤولیت‌ها هم بیشتر شده است اما اصل همچنان باقی است، نه تنها باقی است بلکه مقاومت امروز به خطری موجودیتی علیه رژیم صهیونیستی تبدیل شده و خود این رژیم هم به آن اذعان دارد.

شیخ قاووق در پایان گفت، مقاومت امروز دیگر در موقعیت تلاش برای انطباق خود با چالش‌های دشمن نیست بلکه خود، چالش‌های دشمن را می‌سازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065940

وب گردی

وب گردی