پیشرفت 98 درصدی  پیاده راه شهریار

معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: پروژه پیاده راه شهریار به پیشرفت 98 درصدی رسیده و برای بهره برداری از آن مشکلی نیست.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یاسر جعفری معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: پروژه پیاده راه سازی خیابان شهریار بخشی از ساماندهی پهنه رودکی بود.

وی افزود: این پروژه در مرداد ماه سال 98 کلید خورد و در ابتدا بخش جنوبی خیابان بسته شد و سپس کار عمرانی در بخش شمالی خیابان ادامه پیدا کرد.

معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: کارهای عمرانی این پروژه به سرعت ادامه یافت و مقرر شده بود در اسفند ماه سال گذشته این پروژه به بهره برداری برسد.

جعفری گفت: با شیوع ویروس کرونا و همچنین محدودیت‌های ایجاد شده برای جذب کارگران و فعالیت آنها باعث شد کمی کار به تعویق افتاده و نتوانیم افتتاح رسمی پروژه را در انتهای سال گذشته داشته باشیم.

وی تصریح کرد: البته در ابتدا سال و به طور دقیق در روزهای پایانی سال هم می توانستیم از پروژه بهره برداری کنیم اما نقایصی داشت که باعث شد این موضوع محقق نشود.

معاون سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: از چند روز قبل دیوارهای کارگاه ساختمانی این پروژه برداشته شده و کار گل آرایی و باغچه کاری این مجموعه هم تقریبا به پایان رسیده است.

جعفری ادامه داد: به این ترتیب در حال حاضر شهروندان برای تردد از این محور مشکلی ندارند اما پروژه هنوز یکی دو درصد کار اجرایی دارد که ریزه کاری های این پروژه محسوب می شود.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود فعلا برای این پروژه افتتاح رسمی در نظر گرفته نشده است اما به طور قطع با پایان شیوع کرونا و مهار این ویروس برنامه های فرهنگی خوبی در این محور برگزار خواهد شد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1065997

وب گردی

وب گردی