بیمه شدن  مبتلایان به کرونا که دفترچه بیمه‌ ندارند

وزیر بهداشت از بیمه شدن مبتلایان به کرونا که فاقد دفترچه بیمه هستند روی تخت بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید نمکی، وزیر بهداشت در اجلاس سراسری مدیران بیمه سلامت گفت: سال گذشته سال بسیار سختی بود و از آغاز سال 98 با سیلاب‌های سنگینی روبرو بودیم و بعد از آن نیز پوشش زائران اربعین حسینی را داشتیم و 3.5 میلیون نفر را پوشش دادیم.

وی ادامه داد: آنفلوآنزا را با همت شما گذراندیم و امسال نیز با بیماری کرونا روبرو شدیم و متأسفانه همه ما را گرفتار کرده است و همکاران بنده در بیمه سلامت تلاش‌های زیادی در این خصوص کرده‌اند.

بیمه کردن بیماران مبتلا به کرونا در تخت بیمارستان صورت می گیرد تا پرداخت بیماران مبتلا به کرونا را به حداقل برسانیم و اسناد بیماران مبتلا در قرنطینه نیز تحت پوشش قرار می‌دهیم

وزیر بهداشت افزود: ما در جنگ اقتصادی و حصر کامل اقتصادی و با تحریم ظالمانه که تجربه کرده‌ایم، با همت همه همکاران از بهورزان تا پزشکان، پرستاران و فوق تخصصان، همراهی مردم، نیروهای نظامی، سازمان های مردم نهاد و هنرمندان توانستیم در جهان جایگاه بسیار ستودنی در ذهن مردم جهان پیدا کنیم.

نمکی با اشاره به تلاش‌های بیمه سلامت در بیمه کردن بیماران، گفت: توانستیم معوقات در بیمارستان‌های دولتی و مراکز طرف قرارداد تا پایان آذر 98 پرداخت کنیم و در سال 97 نیز به صفر برسانیم و بقیه معوقات را به حداقل رسانده و حتی به صفر برسانیم

وی با بیان اینکه علی رغم محدود شدن منابع دولت در سال 98 کسری قابل توجهی پیدا نکردیم گفت: با لطف سازمان برنامه و بودجه با تخصیص‌های جدیدی که انجام شد به سطح مطلوبتری از گردش مالی رسیدیم.

وزیر بهداشت گفت: بیمه کردن بیماران مبتلا به کرونا در تخت بیمارستان صورت می گیرد تا پرداخت بیماران مبتلا به کرونا را به حداقل برسانیم و اسناد بیماران مبتلا در قرنطینه نیز تحت پوشش قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065999

وب گردی

وب گردی