همه آنهایی که قربانی رابطه با لیونل مسی شدند!

مرور یک دهه اخیر موید آن است بازی کردن کنار لیونل مسی دشواری های فراوانی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، طی بیش از یک دهه امضای لیونل مسی پای تمام موفقیت های بارسلونا دیده شده و این ستاره آرژانتینی هر چه رکورد بوده را به نام خودش به ثبت رسانده است. اما در این سالها مهاجمان بزرگی با بارسلونا به توافق رسیده اند که نتوانسته اند زیر سایه لیونل مسی درخشش گذشته را تکرار کنند و دوران حضور آنها در نوکمپ کوتاه بوده است.

حالا جدیدترین نام مورد نظر بارسلونا، لائوتارو مارتینز مهاجم 22 ساله اینتر و هموطن مسی است. مسی در ترکیب آلبی سلسته همکاری خوبی با لائوتارو داشته و بسیاری مهاجم اینتر را بازیکن مورد علاقه کاپیتان بارسلونا می دانند. البته در این سالها ستاره هایی چون لوییس سوارز و نیمار نیز کنار مسی به اوج رسیده اند و باید دید در صورت انتقال به بارسا، سرنوشت لائوتارو مانند بازیکنان سطور پایین رقم می خورد یا نیمار و سوارز.

تیری آنری

اگرچه ستاره فرانسوی آرسنال در سال های پایانی دوران ورزشی اش راهی بارسلونا شد، اما ورود تیری آنری به نوکمپ مصادف با اوج گرفتن لیونل مسی شد و این ستاره تکنیکی هرگز نتوانست درخشش لندن را در نوکمپ نیز تکرار کند. گرچه مسی چندی قبل مدعی شد بازی کردن کنار آنری برای او افتخار بزرگی بوده، اما اسطوره آرسنال نتوانست در نوکمپ مانند گذشته موفق ظاهر شود و به وضوح تحت تاثیر درخشش ستاره آرژانتینی قرار گرفت.

زلاتان

شاید هیچ بازیکنی در یک دهه اخیر به اندازه زلاتان از بازی کردن کنار لئو مسی ضربه نخورد. زلاتان در کتاب زندگی نامه اش به کرات در مورد دشواری های یک فصل حضور در نوکمپ و اولویتی که پپ گواردیولا برای مسی در نظر می گرفته سخن گفته است. ماه های حضور در بارسلونا بی شک بدترین فصل دوران ورزشی زلاتان بوده و او کاملا زیر سایه مسی تازه اوج گرفته قرار داشت.

داوید ویا

مهاجم گلزن و اسپانیایی والنسیا چند هفته قبل از اغاز جام جهانی 2010 قراردادش با بارسلونا را امضا کرده و در آفریقای جنوبی یکی از عوامل اصلی قهرمانی لاروخا لقب گرفت. اگرچه دوران حضور داوید ویا در بارسلونا توام با ناکامی نبود، اما وظایف گلزنی او او در بسیاری از مواقع با لیونل مسی تداخل داشت و در نهایت یک مصدومیت تلخ در جام باشگاه های جهان در توکیو، روزهای حضور او در بارسلونا را به پایان رساند.

آنتوان گریزمان

ستاره فرانسوی و سابق اتلتیکو مادرید در تابستان سال 2019 و بعد از جنجال های فراوان در نهایت راهی بارسلونا شد، اما از همان ابتدا اخباری در مورد رابطه نه چندان خوب او با لیونل مسی و عدم پاس دادن این دو بازیکن در زمین به یکدیگر منتشر شد. اگرچه هنوز اولین فصل حضور گریزمان در بارسلونا تمام نشده، اما همین حالا نیز شایعات فراوانی در مورد احتمال جدایی او در تابستان شنیده شده است.

کد خبر: 1066010

وب گردی

وب گردی