غرق شدن ۵ نفر در سیلاب درمشهد

سخنگوی اورژانس کشور گفت: روز گذشته در مشهد ۵ مورد غرق شدگی در روستا‌های رشتخوار، رزداب خواف و نریمانی - محور فیروزه - خوشاب به دلیل وقوع سیلاب داشتیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور، درباره گزارش شرایط جوی کشور طی روز گذشته پرداخت.

خالدی گفت: در زنجان بارندگی پراکنده وجود داشت. در مشهد ۵ مورد غرق شدگی در روستا‌های رشتخوار، رزداب خواف و نریمانی - محور فیروزه - خوشاب به دلیل وقوع سیلاب داشتیم. همچنین وقوع این سیلاب باعث آبگرفتگی نشست سطح جاده در کیلومتر ۴ شد که ابتدا جاده را مسدود کرد و سپس بازگشایی شد.

سخنگوی سازمان اورژانس افزود: به سبب بارش باران در محور خواف رشتخوار به دلیل خراب شدن پل جاده مسدود است و محور‌های فرعی شهرستان فریمان دربندی - گرنی - ریشخوار، دهشت - دوآبی و کبکان - خادمانلو - امام قلی در حوزه شهرستان درگز- عبدل آباد - همایی در حوزه شهرستان نیشابور - آبروان - صفی آباد (اسفراین) در حوزه شهرستان خوشاب - عمارت - دیزادیز، امام وردی خان - یادگار و دوغایی در حوزه شهرستان قوچان نیز مسدود هستند.

خالدی گفت: در خراسان شمالی رانش زمین بدنبال سیل در محور بجنورد به آشخانه در محدوده روستای مملجه تا دوراهی خندقلو، که باعث قطع ارتباط جاده‌ای گردید. شهرستان شیروان محور روستای «بیک» به سمت سد بارزو به علت جاری شدن سیلاب و ریزش سنگ، با مشکل مواجه شده و یک پل این مسیر نیز تخریب شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066034

وب گردی

وب گردی