انبار‌های نفت آمریکا تا اواسط ماه می‌پر می‌شود

در صورتی که شرکت‌های نفت شیل آمریکا تولید خود را کاهش ندهند، تا اواسط ماه می‌تمام انبار‌های نفت تجاری آمریکا به طور کامل پر خواهند شد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، بر اساس پیش بینی آژانس اطلاعات انرژی آمریکا در صورت عدم کاهش تولید نفت توسط شرکت‌های شیل آمریکایی و تصمیم آن‌ها برای عدم کاهش تولید و انتقال میزان نفتی که قصد دارند از عرضه به بازار‌ها کم کنند به انبارها، تمام انبار‌های تجاری نفت این کشور تا اواسط ماه می‌پر خواهند شد.

به گزارش راشاتودی، این آژانس اعلام کرده انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ بر خلاف آن که در سال ۲۰۱۹ شاهد کاهش ۲۰۰ هزار بشکه‌ای روزانه مازاد عرضه نفت به بازار جهانی باشیم، مازاد عرضه ۳.۹ میلیون بشکه روزانه افزایش یابد.

در گزارش این سازمان آمده است: در نیمه نخست سال جاری با توجه به قطعی بودن اغلب فعالیت‌های اقتصادی و خانه نشین ماندن مردم در بسیاری از کشور‌های جهان شاهد به حداکثر رسیدن مازاد عرضه نفت به بازار جهانی و رسیدن آن به بیشینه خود باشیم.

آژانس اطلاعات انرژی آمریکا می‌گوید: بررسی‌ها حاکی از آن است که در ماه آوریل تقاضای نفت در بازار جهانی ۲۰ میلیون بشکه در روز کاهش خواهد یافت و این در حالی است که دو موسسه ویتول و ترافیگورا پیش بینی کرده‌اند تقاضای نفت در بازار جهانی برای این ماه ۳۰ میلیون بشکه در روز کاهش خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066189

وب گردی

وب گردی