کسب بیش از یک میلیارد ریال درآمد غیرشهریه‌ای کشاورزی در واحد دامغان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از کسب درآمد غیرشهریه‌ای بیش از یک میلیارد ریالی از ناحیه فعالیت‌های کشاورزی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نعمت‌الله نعمتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان در جلسه هیات رییسه و در دیدار نوروزی با همکاران این واحد دانشگاهی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، بک موسسه مولد است و در تمام زمینه‌ها تلاش می‌کند تا با بهترین عملکرد بتواند با رفع نقائص احتمالی، منطبق با برنامه‌های تدوینی به سمت موفقیت گام بردارد.

وی سال گذشته را برخلاف تمام محدودیت‌های مالی و نرخ بالای تورم، سالی موفق در تمام زمینه‌ها در واحد دامغان دانست و یادآور شد: توفیقات آموزشی و پژوهشی در ساختار اصلی سازمان کار دانشگاه، منطبق با ایده‌های سازمانی و تلاش و پویایی همکاران انجام می‌شود و در زمینه جذب دانشجو، برنامه‌ریزی در برگزاری کلاس‌های برخط، رفع مشکلات ساختاری و زمینه‌ای در اجرای دوره‌های آموزشی، جذب هیات علمی در دانشکده داروسازی و توفیق دانشجویان داروسازی در آزمون جامع آزمایشی با کسب رتبه نخست در جمع دانشجویان از 18 دانشکده داروسازی، سال خوبی را سپری کردیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با بیان اینکه در سال گذشته با احداث گلخانه 2000 متری و کشت آزمایشی هیدروپونیک و خاک‌کشت در دو زمینه تحقیقاتی به عنوان مطالعه شرایط در ایجاد گلخانه 5 هکتاری و درآمدزایی غیر شهریه‌ای وضعیت خوبی داشتیم، گفت: در بخش کشاورزی با ایجاد گلخانه و کشت خیار در دو نوع هیدروپونیک و خاک‌کشت، مزرعه آلوئه‌ورا، تولید گل‌های تزئینی و مطالعات آزمایشگاهی آب و خاک و ارائه خدمات مشاوره‌ای، توانستیم بیش از یک میلیارد ریال درآمد غیرشهریه‌ای داشته باشیم. البته دوره برداشت محصول تا اواخر خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066239

وب گردی

وب گردی