تولید ماده هیالورونیک اسید برای فرآورده‌های دارویی و آرایشی/ بوروکراسی ادرای سد راه جهش تولید

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان از تولید ماده هیالورونیک اسیدبرای فرآورده‌های دارویی و آرایشی و بهداشتی در کشور خبر داد و گفت: هم‌اکنون به دنبال اخذ پروانه و مجوز هستیم تا محصولات تولیدی خود را روانه بازار کنیم.

علیرضا ذاکری مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با اشاره به فعالیت این شرکت دانش‌بنیان اظهار کرد: این شرکت در زمینه تولید مواد اولیه و محصول نهایی هیالورونیک اسید- تولید فراورده های دارویی و آرایشی و بهداشتی، توزیع فرآورده‌های زیست فناوری خدمات مشاوره‌ای جهت تولید، توزیع، فروش محصولات زیست فناوری خدمات بسته بندی و دوباره تولید در حوضه زیست فناوری خدمات مشاوره‌ای جهت راه اندازی خط تولید فرآورده‌ای تولید مواد اولیه دارویی زیستی تولید فرآورده‌های تزریقی دارویی تولید و بسته بندی و محصول نهایی دارویی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ماده اولیه هیالورونیک اسید از یک باکتری دست ورزی شده تولید می‌شود، افزود: کلاس این محصول در حوزه آرایش و بهداشتی است. برنامه این شرکت در سال جدید تبدیل ماده اولیه به فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی و بعد دارویی است.

ذاکری با بیان اینکه این شرکت دانش‌بنیان تازه تاسیس بوده بیشتر در حوزه تحقیق و توسعه فعالیت می‌کند و به دنبال اخذ پروانه و مجوز هستیم تا محصولات تولیدی خود را روانه بازار کنیم.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در رابطه شعار جهش تولید گفت: همکاری نهادهای ذیربط در کوتاه کردن مقررات اداری و نیز تسهیلات بانکی داشته باشند جهش تولید محقق می‌شود در غیر اینصورت امکانپذیر نیست. بنابراین برای رسیدن به اهداف عالی در این حوزه باید موانع و بروکراسی اداری برداشته باشد تا شرکت‌های تولیدی با انگیزه وارد بازار شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1066260

وب گردی

وب گردی